אא

ישראל נכנסה לרשימה הירוקה של איחוד האמירויות

החל מאתמול (ג), ישראל נכנסת עם עוד 8 מדינות חדשות לרשימת המדינות הירוקות של איחוד האמירויות. תיירים לא מחוסנים מורשים מעתה להיכנס לאיחוד האמירויות ללא בידוד ויתבקשו לעשות בדיקה ראשונה בהגעה, בדיקה שנייה ביום השישי ובדיקה שלישית ביום התשיעי. מחוסנים נדרשים מעתה בבדיקה אחת לאחר ההגעה ובדיקה נוספת ביום השישי

מרכז העיר אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן מרכז העיר אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן
ישראל נכנסה לרשימה הירוקה של איחוד האמירויות. יחד עם ישראל צורפו לרשימת המדינות הירוקות גם: צרפת, אינדונזיה, מרוקו, רוסיה, ספרד, תאילנד, בריטניה, וארה"ב.
המשמעות היא כי גם תיירים לא מחוסנים מורשים להיכנס למדינה ללא בידוד עם בדיקה ראשונה בהגעה, בדיקה שנייה ביום השישי ובדיקה שלישית ביום התשיעי.
תיירים מחוסנים רשאים להיכנס לאיחוד האמירויות עם בדיקה בהגעה ואחת נוספת ביום השישי. עד אתמול מחוסנים היו צריכים בדיקה בהגעה ואחת נוספת גם ביום הרביעי. כאמור כעת מחוסנים נדרשים בבדיקה אחת בהגעה ובדיקה נוספת ביום השישי.
כל הנוסעים הטסים מת"א לאבו דאבי עם חברת איתיחאד איירווייז מחוייבים בהצגת בדיקת קורונה שלילילת לפני הטיסה, זאת לאחר שאיתיחאד מחייבת בדיקת PCR שלילית על מנת לעלות על כל טיסותיה בעולם, ללא קשר לסטטוס הנוסע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיחוד האמירויותאיתיחאד איירווייזפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: