אא

ממשיכה להתרחב: ישראל קנדה מלונות רכשה כ-74% מכפר הנופש נופי גונן תמורת כ-20 מיליון שקל

ראובן אלקס, מנכ"ל ושותף ברשת ישראל קנדה מלונות: "בימים אלה אנו עובדים על תכנון ושדרוג כפר הנופש והגדלתו ל-100 יחידות אירוח, הקמת מסעדה איטלקית וחדר כושר שיהיו על פי תפיסת עולמנו להצעיד ולקדם את חווית השירות והתוכן בארץ"

כפר הנופש גונן. צילום: יח"צ כפר הנופש גונן. צילום: יח"צ
קבוצת ישראל קנדה מלונות מרחיבה את השקעותיה. הודיעה הבוקר (ב') על רכישת כ-74% מכפר הנופש "נופי גונן" תמורת כ-20 מיליון שקל מידי קיבוץ גונן. ישראל קנדה מלונות החלה לנהל את כפר הנופש לפני למעלה משנה וכעת החליטה לרכוש את רובו ולהמשיך בניהול. כפר הנופש נופי גונן נמצא בתוך קיבוץ גונן שבגליל העליון. בכפר 71 יחידות אירוח משפחתיות הפרוסות על פני 40 דונם וכן אולמות אירוח וכנסים, בריכת שחיה השייכת לקיבוץ ומשמשת גם את אורחי כפר הנופש ומבנה מרכזי בו מוגשות ארוחות הבוקר. מישראל קנדה מלונות נמסר כי בתקופה זו של השנה הביקוש לחופשה בכפר גבוה מאד בשל קרבתו לאתר החרמון ולאתרי הפעילות האטרקטיביים בצפון.
כפר הנופש גונןכפר הנופש גונן
כפר הנופש גונן. צילום: יח"צ ראובן אלקס, מנכ"ל ושותף ברשת ישראל קנדה מלונות: "אני מאמין גדול בחופשות נופש וטיולים של משפחות עם ילדים בישראל ולראיה, ההשקעה בכפר הנופש נופי גונן השוכן במיקום האידאלי בצפון הארץ. כבר בימים אלו אנו עובדים על תכנון ושדרוג כפר הנופש והגדלתו ל-100 יחידות אירוח, הקמת מסעדה איטלקית וחדר כושר שיהיו על פי תפיסת עולמנו להצעיד ולקדם את חווית השירות והתוכן בארץ". קבוצת ישראל קנדה מלונות מונה 9 בתי מלון בישראל בהם: גלי כנרת, לייק האוס כנרת, פליי תל אביב, פורט אנד בלו הסמוך לנמל ת"א ולחוף מציצים, ווסט תל אביב, ווסט אשדוד, דניאל ים המלח וסוליי באילת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: