אא

ישראל קנדה: "המטרה - רשת שתוביל את ענף המלונאות"

החברה, שבבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, במצגת לשוק ההון על תכניותיה בתחום המלונאות: "כניסת ישראל קנדה לעולם המלונאות מהווה מנוע צמיחה נוסף משמעותי לקבוצה ונדבך חשוב בהתפתחות הקבוצה כולה"

מלון גלי כנרת מקבוצת ישראל קנדה. הדמיה באדיבות יח"צ ישראל קנדה מלונאות מלון גלי כנרת מקבוצת ישראל קנדה. הדמיה באדיבות יח"צ ישראל קנדה מלונאות
קבוצת ישראל קנדה, שבבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ציינה במצגת לשוק ההון כי היא רואה בענף המלונאות נדבך חשוב בהתפתחות הקבוצה כולה. "לאחר התמחות של שנים וצבירת ניסיון בחברה בתחומי המגורים, התעסוקה והמסחר ו'אירוח' דיירים וליוויים גם הרבה אחרי אכלוס יחד עם הרצון והכוונה לגדול בעולם הנכסים המניבים, כניסת ישראל קנדה לעולם המלונאות תחת אסטרטגיית ה-Better&DIfferent נכונה ומהווה מנוע צמיחה נוסף משמעותי לקבוצה אשר מנצלת הידע בניהול והשבחה, תוך ניצול הזדמנויות במיוחד בזמן הקורונה, כדי לבנות מערך/ רשת שתוביל את ענף המלונאות", כך ישראל קנדה במצגת לשוק הון. עוד ציינה הקבוצה במצגת כי האסטרטגיה שלה כוללת בין היתר השבחה ושיפוץ של נכסים ובתי מלון קיימים וכן ניצול יכולות הפיתוח והצמיחה המהירים האופייניים לחברה.

שראל קנדה פרסמה את הדו״ח הכספי שלה לרבעון הראשון לשנת 2021.

ישראל קנדה פרסמה בחודש שעבר דוחות כספיים מהם עולה כי, מגזר המלונאות בחברה רשם הכנסה בסך של 6.267 מיליון שקל מהכנסות מהפעלת וניהול בתי מלון ברבעון הראשון של 2021, זאת לעומת סך של 613 אלף שקל ברבעון הראשון של 2020.

ישראל קנדה מחזיקה כ-75% בחברת המלונאות בראשה עומד המנכ"ל, ראובן אלקס, המחזיק ב-25% הנותרים.
ראובן אלקסראובן אלקס
ראובן אלקס. צילום: ישראל קנדה  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישראל קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: