אא

ישרוטל: עד 7 במארס יפתחו כל מלונות הרשת

ישרוטל מעדכנת כי הביקושים למלונותיה שיפעלו בסופ"ש הקרוב נעים כעת בין 50-70% ובסופ"ש שלאחר מכן בין 80-90% תפוסה. עוד נמסר כי החודש לעומת ינואר חלה עלייה של 200% בהזמנת חדרים וגם הביקושים לפסח גבוהים

קופסת ארוחת בוקר במלון יערות הכרמל. צילום: יח"צ ישרוטל קופסת ארוחת בוקר במלון יערות הכרמל. צילום: יח"צ ישרוטל
בעקבות החלטת הממשלה לאפשר פתיחה של כל בתי המלון ברחבי הארץ על פי מתווה הדרכון הירוק, רשת מלונות ישרוטל מודיעה היום (א') שכל מלונותיה יפתחו בהדרגה עד 7 במארס והחל מתאריך זה, כל המלונות יפעלו באופן מלא כולל חדרי אוכל ובריכות בכפוף להנחיות התו הסגול. מחרתיים, 23 בפברואר, יפתחו המלונות: רויאל ביץ' אילת, אגמים, ישרוטל ים סוף וישרוטל ים המלח כולל חדר אוכל. ב-25 בחודש יפתחו המלונות: ישרוטל גנים ים המלח, ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל רואיל גארדן ומלון כרמים. ב-7 במארס יפתחו המלונות: ישרוטל ספורט קלאב, ישרוטל לגונה ורויאל ביץ' תל אביב. ב-25 במארס יפתח גם מלון פאבליקה שבהרצליה פיתוח. המלונות שכבר פתוחים בפורמט של Room Only ללא שטחים ציבוריים ועם ארוחת בוקר המוגשת לחדר או בטייק אווי, הם: בראשית, קדמא, פונדק רמון (ללא ארוחת בוקר), מצפה הימים, יערות הכרמל, ריבייריה (ללא ארוחת בוקר) וישרוטל טאאור (ללא ארוחת בוקר). מישרוטל נמסר כי הביקושים למלונות הרשת שיפעלו בסוף השבוע הקרוב נעים בין 50-70% ובסוף שבוע הבא בין 80-90% תפוסה. עוד נמסר כי בחודש פברואר ביחס לחודש ינואר השנה, נרשמה עלייה של 200% בהזמנת חדרים וכי השבוע ביחס לשבוע שעבר יש עלייה של פי שתיים בהזמנות. והמחירים? לדוגמה, 470 שקל ללילה באמצע שבוע לאירוח במלון אגמים ב-7 במארס, 409 שקל במלון המלך שלמה ו-531 שקל במלון ישרוטל גנים ים המלח. ואילו בליל הסדר המחירים עומדים למזמינים כעת על 4,441 שקל (מותנה במינימום 3 לילות) במלון אגמים, 4,669 שקל במלון המלך שלמה ו-3,472 שקל בישרוטל גנים ים המלח.
ישרוטל: עד 7 במארס יפתחו כל מלונות הרשתישרוטל: עד 7 במארס יפתחו כל מלונות הרשת
מלון רויאל גארדן אילת. צילום: אורי אקרמן

פסח בישרוטל: 90% תפוסה במלון רויאל גארדן

באשר לחג הפסח הממשמש ובא, בישרוטל מדווחים על עלייה בביקושים לחופשה בחג החירות, אך המלונות עדיין לא התמלאו. לפי שעה, המלונות שמתמלאים מהר יותר הם מלונות שפתוחים לכל המשפחה כמו רויאל גארדן עם תפוסה של 90%, ישרוטל ים המלח - 60%, המלך שלמה - 60% ומלון בראשית עם תפוסה של 80%. זאת, לעומת מלונות המוגבלים בכניסת ילדים מעל גיל 10, בהם התפוסות נמוכות יותר כמו לדוגמה מלון כרמים עם 40% תפוסה. נמסר כי עיקר הביקושים מתרכזים לחודשים מארס-תחילת אפריל. באשר לעובדי הרשת, נמסר כי אומנם על פי חוק חל איסור לדרוש מעובדי החברה להתחסן אך יחד עם זאת שיעור עובדי הרשת שהתחסנו גבוה. "ישרוטל עושה מאמצים להגביר ולעודד את אחוז המתחסנים באמצעות מספר פעולות: הצבת ניידת חיסון באילת שם קיים ריכוז גבוהה של מלונות וגיפט קארד על סך 150 שקלים. מי שבכל זאת לא מתחסן, ישרוטל מחייבת אותו להציג בדיקת קורונה אחת לשבוע", נמסר מישרוטל.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: