אא

פעם ראשונה בכנרת: רשת ישרוטל פתחה את מלון גומא

המלון, שנמצא על חופה המערבי של הכנרת, נרכש על ידי רשת ישרוטל לפני מספר חודשים תמורת 225 מיליון שקלים ועבר שיפוץ בהשקעה התחלתית של כ 12 מיליון שקל. מנכ"ל ישרוטל: "הנופשים הישראלים יוכלו למצוא בגומא מענה מושלם". מה במלון החדש?

מלון גומא של רשת ישרוטל. צילום: יח"צ ישרוטל מלון גומא של רשת ישרוטל. צילום: יח"צ ישרוטל
רשת מלונות ישרוטל פתחה רשמית את בית המלון הראשון שלה בכנרת - מלון גומא. המלון, הממוקם בחוף הצפון-מערבי של הכנרת, נרכש על ידי ישרוטל לפני מספר חודשים תמורת 225 מיליון שקלים ועבר שיפוץ בהשקעה התחלתית של כ 12 מיליון שקל. המלון יצטרף לקבוצת המלונות Isrotel Design. "רשת ישרוטל זיהתה את הפוטנציאל התיירותי באזור הכנרת, אחד מהמקומות האהובים ביותר על הישראלים והתיירים שמגיעים לישראל", אומר ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל. לדבריו, "הנופשים הישראלים, שמחפשים חופשה ייחודית, זוגית או משפחתית, יוכלו למצוא במלון גומא מענה מושלם".
פעם ראשונה בכנרת: רשת ישרוטל פתחה את מלון גומאפעם ראשונה בכנרת: רשת ישרוטל פתחה את מלון גומא
מלון גומא של רשת ישרוטל. צילום: יח"צ ישרוטל מה במלון? 212 חדרים, בריכת שחייה חיצונית מחוממת, חדר כושר, לובי בר, מסעדה וגישה לחוף ים צמוד המשקיף אל מצוק הארבל והכנרת. אזור הבריכה מעוצב כדק גדול בשטח של 400 מטר, הצופה גם הוא אל הכנרת. הבריכה מרוצפת באבן בגוון בזלת וסביבה מדשאות, פינות ישיבה, מיטות עץ לשיזוף ושמשיות. לצד הבריכה הגדולה, יש גם בריכת פעוטות מקורה. שף המלון, דוד קקון, יהיה אמון על תפריטי ארוחות הבוקר והערב. קקון, בליווי שף הרשת, אמיר כלפון, ייצר תפריט המבוסס על אוכל מקומי עם נגיעות מהמטבח הטברייני. בין המנות ניתן למצוא תבשילים כמו סופריטו וממולאים עם טוויסט. בעונת הקיץ יוכלו האורחים להזמין ארוחות דרך פוד-טראק - החל מהמבורגר, שווארמה עגל ועד סלט עוף, סלט שוק ועוד. מלון גומא המצטרף ל-21 מלונות רשת ישרוטל, הוא הראשון שיושק השנה, 2022 ולמעשה, מהווה את יריית הפתיחה ל-11 מלונות נוספים שהרשת תקים ב-5 השנים הקרובות. מחירים מיוחדים לתקופת ההרצה: הנחה של 20% על חופשה במלון גומא. בתוקף עד 14 באפריל 2022.
מלון גומא של רשת ישרוטלמלון גומא של רשת ישרוטל
מלון גומא של רשת ישרוטל. צילום: יח"צ ישרוטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: