אא

איה ניגירי: חופשת ספא כשרה בקפריסין באחוזת הספא היוקרתית

חוויה קולינרית כשרה עם השף של 'יערות הכרמל', ערבי יין במרתף היקב, סדנאות יוגה ומדיטציה עם מיה קרמר וטיולים בנופים מרהיבים - הם רק חלק קטן מהחוויה הצפויה, לראשונה ולזמן קצוב, לשומרי כשרות באחוזת הספא "איה ניגירי" שבקפריסין בשיתוף חברת "כהנא גרופ"

איה נגירי איה נגירי
במשך שבוע ימים עמל שף אמיר כלפון, לשעבר השף הראשי של אחוזת הבריאות יערות הכרמל, על הכנת תפריט מדויק ומוקפד. המשימה שעמדה בפני השף כלפון, אחד השפים הטובים והמוכרים בישראל, הייתה מאתגרת. יצירת חוויה קולינרית בינלאומית, על טהרת המרכיבים האיכותיים ביותר, כדי לאפשר – לראשונה בתולדות מהפכת הנופש הכשר בחו"ל - חבילת נופש ייחודית למחפשים לייף סטייל לצד החיים הטובים: חופשת הספא הכשרה הטובה באירופה, הכוללת מלבד חוויה קולינרית כשרה למהדרין, גם סדנאות יין ויוגה שיותירו טעם של עוד. את מהפכת הנופש הכשר בחו"ל מוביל מזה שנים ארוכות יוני כהנא, מייסד חברת התיירות כהנא גרופ. גם במקרה זה, מדובר בפעם הראשונה בו מוצעת חופשת ספא כשרה באחת מאחוזות הספא הטובות והמבוקשות באירופה - "איה נגירי", 5 כוכבים בהרי האקמס באי קפריסין. חבילות הנופש (4 לילות – 5 ימים) מיועדות לקהל השואף לשילוב חופשה איכותית בשילוב טרנד הבריאות וכוללות שישה תאריכים בין החודשים ינואר-מארס 2020.  
אקמס קפריסיןאקמס קפריסין
אקמס קפריסין. צילום: 123rf  

נופים מושלמים

אחוזת הבריאות איה ניגירי, שבמרכזה ספא מרשים ומפנק הכולל בריכות טיפוליות, נחשבת לאחת מאחוזות הספא הייחודיות והאקסקלוסיביות באירופה. במשך שנים משמשת אחוזת הבריאות שבהרי האקמס שבקפריסין, מרחק חצי שעה נסיעה מפאפוס, מקום עלייה לרגל לאוהבי הבריאות והחיים הטובים באירופה. כבר בנסיעה במעלה הרי האקמס ניתן לחוש באווירת הנינוחות, כשחולפים על פני עיירות וכפרים קסומים הממוקמים בין יערות, מפלים נחבאים ושוצפים בעונת החורף ומטעים. "המתארחים שלנו מחפשים את השקט ואת השלווה, את איכות החיים ואת טיפולי הספא. זמן איכות אמיתי", מסבירים ב"איה ניגירי". סיור קצר באחוזה עצמה, מוכיח זאת. בתכנון חדרי האירוח הושקעה מחשבה רבה. הספא עצמו כולל בריכות טיפוליות בהן מים עשירים במינרליים היוצאים ישירות מעמק ההר ותורמים להרגעת הגוף ולהעשרת העור, וכמובן, הנופים המקיפים את אחוזת הבריאות, הכוללים שבילי הליכה ורכיבה על אופניים באזור עם עצי עד ירוקים בני מאות שנים ומפלים חבויים בנוף ציורי.   צילום: יח"צ  

הירגעות כשרה

עד היום נאלצו שומרי כשרות, המבקשים ליהנות מחופשת ספא באחוזת בריאות, להגביל עצמם למלון "יערות הכרמל" ודומיו, או להסתפק בביקור חטוף בין כמה שעות באחד מאתרי הספא הבינלאומיים בחו"ל. מהפכת הכשרות הכשרה, אותה מובילה חברת כהנא גרופ, שינתה את המשוואה והנגישה את חו"ל לתייר שומר הכשרות במחירים משתלמים, תוך שמירה על איכות מוקפדת ומתן מענה מלא לאורחים שומרי כשרות בכלל, ולקהל מסורתי ודתי בפרט.

סדנאות יוגה לצד טיולי ג'יפים

לא רק חוויה קולינרית מדהימה וכשרה (פנסיון מלא) צפויה לאורחי אחוזת הבריאות. לצד שף אמיר כלפון שינצח על החוויה הקולינרית, תקיים מיה קרמר סדנאות יוגה ומדיטציה לאורחים. חובבי היין ייהנו במרתף היין של האחוזה מסדנת טעימות עם מיטב הייננים, וחובבי המוזיקה צפויים לפגוש את שמעון פרנס לערב של טברנה יוונית. גולת הכותרת, כמו בכל חבילות הנופש של כהנא גרופ, היא תכנית הטיולים היומית הכוללת טיולי טרקטורונים/ג'יפים בהרי האקמס עם עצי העד, הכפרים הקסומים והמפלים החבויים, סיור במרינה של פאפוס המשלב חדש לצד ישן, שווקים ועתיקות ארכיאולוגיות מרהיבות, וכמובן שייט חוויתי ללגונה הכחולה עם המים בצבע קריסטל. נותרו מקומות אחרונים בשישה תאריכים אחרונים לחופשת הספא הכשרה הטובה והמשתלמת באירופה (ינואר-מארס 2020). תוכן שיווקי אמיר כלפון. צילום: יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםקפריסין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: