אא

יש סגר ויש סגר: כך נראה הבידוד של משפחת רוזנטל בקופנגן, תאילנד. צפו בסרטון

אחרי שמכרו את כל רכושם ונפרדו מכל המסגרות שמיסגרו את חייהם, בני משפחת רוזנטל יצאו מגבעתיים למסע הגדול בעולם. לתאילנד הגיעו לפני מס' חודשים ונשארו שם בגלל הקורונה. איך מעבירים בידוד בין עצי הקוקוס של קופנגן?

"הבידוד" של משפחת רוזנטל  בתאילנד. צילום: באדיבות המשפחה "הבידוד" של משפחת רוזנטל בתאילנד. צילום: באדיבות המשפחה
בזמן שעם ישראל הסתגר בין 4 קירות בסגר הקודם וכך גם בסופ"שים הקרובים, משפחת רוזנטל מגבעתיים "מסתגרת" כבר כמה חודשים בין עצי הקוקוס של קופנגן, תאילנד. בני הזוג אפרת ואריק רוזנטל ושלושת ילדיהם, יצאו לפני כשנה למסע הגדול בעולם, אחרי שמכרו/תרמו את כל רכושם ונפרדו מכל המסגרות שמיסגרו את חייהם. "ביום אחד חדר משחקים ראוותני עצום ממדים התרוקן ל-6 חפיסות קלפים שנכנסו לתיק גב קטן ולא חסר לנו כלום", אומרת אפרת רוזנטל. חייהם שינו פאזה, ואז הגיעה הקורונה. "המגיפה נראתה כמו סרט אימה מוזר ורחוק כל כך מגן העדן עם החופים השלווים ועצי הקוקוס", מתארת אם המשפחה. 

אחרי לא מעט התלבטויות וחששות, החליטה המשפחה למצות את כל הטוב מהבידוד האקזוטי "שנכפה" עליה בתאילנד. בבלוג שפתחה olo - only live once, אפשר לקרוא ולצפות כיצד בני המשפחה מעבירים את הזמן בצל הקורונה. את הסרטון האחרון והחדש, למשל, צילמה המשפחה בחוף Why Nam שגילתה בצידו המזרחי של דרום קופנגן. לדברי אריק רוזנטל, אב המשפחה, "משני צידי החוף מתנשאים סלעים פראיים יפהפים, הנותנים תחושה של אי בודד. בחוף יש מסעדה מצוינת המגישה מגוון רחב של מנות. יש בחוף עמדות משחק לילדים, בר משקאות, רחבת ריקודים למסיבות ואפילו מתקן טיסו של קרקס, שכל אחד יכול לטפס על הבדים המשתלשלים ולבצע פעלולי אקרובטיקה. במקום מספר קטן של בונגלוסים ובתים ללינה. אפשר לצאת מהחוף לטיול רגלי לחופים סמוכים, וליהנות מעוד מקומות. חוף Why Nam הוא גם נקודה מעולה לצפות ממנו בזריחה". עוד לדבריו, "הדרך הטובה ביותר להגיע אל החוף הזה היא באמצעות מונית סירה מחוף האדרין, המוכר כחוף בו מתקיימות מסיבות הפול מון. עלות מונית סירה: 250 באט לכיוון אחד למבוגר. ילדים לא משלמים. "הפלגה של 10-15 דקות והגעתם לאחד המפרצים האקזוטיים ביותר בקופנגן. ניתן להגיע גם ברכב, אבל הדרך ארוכה, מפותלת וחלקה משובשת. החוף מיוחד בין השאר בזכות המים הצלולים שבו וטמפרטורת המים המושלמת בכל ימות השנה. אסור לפספס. תתכוננו להתאהב ביום שאחרי". קראו כתבות נוספות בנושא חופשה בתאילנד.
תאילנדתאילנד
עפים על החיים בתאילנד. משפחת רוזנטל. צילום: באדיבות המשפחה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםתאילנדוידאופספורט תאילנדקופנגן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: