אא

כבר לא אסירי ציון: טיול ספארי מאורגן ייצא באוגוסט לטנזניה

למרות חובת הבידוד בחזור, חברת "עולם אחר" תוציא טיול ספארי מאורגן לטנזניה. מנכ"ל החברה: "הטיול התמלא כמעט לגמרי תוך יום וחצי מהרגע שפתחנו את ההרשמה. אם יש זמן בטוח לנסוע, זה עכשיו. אין עומס מטיילים בשמורות"

ספארי בטנזניה. צילום: חברת עולם אחר ספארי בטנזניה. צילום: חברת עולם אחר
חברת "עולם אחר", המתמחה בטיולי ספארי מאורגנים באפריקה, תוציא בחודש אוגוסט טיול מאורגן לטנזניה, הראשון שלה מאז פרוץ משבר הקורונה. בהמשך מתכננת החברה להוציא טיולי ספארי מאורגנים גם לאוגנדה ובוטצואנה. הספארי שייצא כאמור באוגוסט לטנזניה, הוא ל-8 לילות על בסיס פנסיון מלא במחיר של 4,100 דולר לאדם. "המחיר הזה זול בכ-1,000 דולר לעומת טיול דומה שלנו בתקופה המקבילה לפני הקורונה", אומר לפספורטניוז עומר כרמל, מנכ"ל עולם אחר. האם הצלחתם למלא את הטיול? "אנחנו עובדים על הטיול הזה בערך חודש. ברגע שפתחנו את ההרשמה, הטיול כמעט התמלא לגמרי תוך יום וחצי. כרגע נותרו לנו 3 מקומות פנויים". תאפיין את האנשים שנרשמו לטיול? "כולם בגילאי 60 ומעלה המשתייכים לקבוצת סיכון לקורונה, ועדיין אנשים משוועים לצאת ולטייל. הכי מבוגר בטיול שלנו הוא בן 80". איך תופרים טיול בתקופה מורכבת שכזו? "קודם קיבלנו החלטה שאנחנו מוציאים טיול. זו הייתה נקודת המוצא שלנו. אחר כך לקחנו את כל המרכיבים הבעייתיים ופירקנו אותם אחד אחרי השני ובחנו איך אנחנו פותרים את כל הבעיות אחת אחת".
חברת עולם אחרחברת עולם אחר
שלמה ועומר כרמל, בעלי חברת "עולם אחר". צילום: באדיבות החברה פרט את הבעיות אחת אחת "טרמינל: כולם יודעים שבטרמינל בישראל ובטרמינלים בעולם, יש יום הקפדה קשוחה ביותר על נהלים. החל מבדיקת חום בכניסה ועד חובת עטיית מסכות וריחוק חברתי. ההתנהגות בנתב"ג ממש לא משקפת את הרחוב הישראלי, אלא יותר את מה שאנחנו רואים במדינות עם הקפדה גבוהה. מה גם שהטרמינל ריק כמעט לגמרי. זה המצב גם בטרמינל באדיס אבבה, דרכו אנחנו ממשיכים לטיסת המשך לטנזניה. אחרי שראינו שעניין הטרמינל לא מפחיד אותנו התקדמנו לבעיה הבעיה. טיסה: כדי למזער את הפחד לשבת עם הרבה אנשים במטוס סגור, הצלחנו להשיג אישור מחברת התעופה אתיופיאן איירליינס, שאיתה אנחנו טסים לטנזניה דרך אדיס אבבה, שהתפוסה במטוס לא תעלה על שליש מכמות המושבים. תחבורה ביעד: ספארי בטנזניה יוצא בג'יפים גדולים, ארוכים ופתוחים כך שאין חשש לשבת באוטובוס עם חלונות סגורים ומזגן. כל אחד מהמטיילים שלנו יישב ליד חלון פתוח בג'יפ כאשר הכיסאות לידו, מאחוריו ומלפניו – ריקים. בסה"כ בכל ג'יפ יישבו 4 אנשים לעומת 7 לפני הקורונה. עם הנחיתה בטנזניה עולים על הג'יפים. אין כלי תחבורה אחרים. לא אוטובוסים ולא טיסות פנים. כמו כן, כל נהגי הג'יפים בטיול שלנו ישהו בבידוד שבועיים לפני ההגעה שלנו. לינה: המטיילים שלנו לנים במחנות אוהלים ברמה גבוהה בשטח כפרי פתוח. יש מרחק גדל בין אוהל לאוהל. כמו הנהגים, גם הצוותים שעובדים בלודג'ים ישהו בבידוד שבועיים לפני ההגעה שלנו. חדרי אוכל: במתחם פתוח. אין מסדרונות ואין מעליות. לסיכום, אם יש זמן בטוח לנסוע זה עכשיו כשכמעט ואין נוסעים בטרמינלים ובשמורות אין עשרות ג'יפים על כל בעל חיים. הקטץ' היחיד בכל זה, שבחזור צריך להיכנס לבידוד של שבועיים".
עולם אחרעולם אחר
"אנשים משוועים לצאת לטייל". צילום: "עולם אחר"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםטנזניהעולם אחרספארי בטנזניה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: