אא

כמה דברים שחשוב שתדעו על דובאי

חופשה בדובאי - טיפים והמלצות לחופשה בדובאי. מזג אויר ועונה מומלצת לתיור, דרכי תנועה- פירוט תחבורה, בתי מלון, מסעדות ומרכזי קניות // תוכן פרסומי

חופשה בדובאי. צילום: FREEPIK חופשה בדובאי. צילום: FREEPIK
השמיים נפתחים לאיחוד האמירויות ובקרוב נוכל לעלות על טיסה לדובאי ולהנות מאחת הערים המופלאות והעשירות בעולם. דובאי שתמיד הייתה חלום רחוק, הפכה קרובה מתמיד. בדובאי, יש שפע אינסופי אך גם ניואנסים רבים שלא מוכרים למטייל הישראלי וזה עשוי לבלבל. רגע לפני שאתם מתכננים חופש בדובאי, המומחים של ספיריט ריכזו עבורכם כמה טיפים והמלצות.

מזג אוויר ועונה מומלצת לחופשה בדובאי

דובאי שהייתה עד לפני זמן קצר עיירת דייגים בנווה מדבר, אמנם הפכה במהרה לעיר תוססת ואקזוטית במיוחד אך מזג האוויר נשאר מדברי. חופשה בעיר מתאפשרת כל השנה, במיוחד אם אתם אוהבים לבלות בים ובריזורט מפנק אך ישנם חודשים בהם הטמפרטורות גבוהות במיוחד וכך גם טמפרטורת המים. העונה המומלצת ביותר לטיול בדובאי הינה בין חודשי נובמבר למרץ. בחודשים אלו הטמפרטורות מתונות יותר וניתן לטייל בהנאה רבה בנוסף לשחייה במפרץ הפרסי או בבריכת הריזורט. גם בחודשים ״הקרים״ ביותר אחוז המשקעים נמוך מאוד, עד כדי כך שבדובאי מייצרים גשם מלאכותי. כשאתם בוחרים תאריך לחופשה בדובאי, כדאי להתייחס גם לחגים ומועדים בינלאומיים ולנסות להימנע מהגעה בזמנים בהם מרבית המקומות סגורים.

תרבות

דובאי נחשבת למקום ליברלי וידידותי מאוד לתיירים, אך עדיין חלים בה נורמות וחוקים מקומיים שיש לכבד אותם. דובאי היא לא המקום לחצות גבולות ולהתפרע, וחשוב לכבד את חוקי המקום. הנה קצת מהדברים שכדאי לדעת על המקום: מותר לשתות אלכוהול אבל רק במקומות המיועדים לכך (כמו מסעדות, ברים וכו). כמו כן, הבעות חיבה פומביות אינן נהוגות וגם צילום של מקומיים או בעלי תפקידים ללא רשות.

תחבורה בדובאי

דובאי הינה עיר גדולה וכדי להגיע ממקום למקום בדובאי, דרושה נסיעה, אך הדרכים להתנייד נוחות וקלות. ישנם כמה אפשרויות כיצד להתנייד בדובאי הנה חלק מהן: השכרת רכב יוקרתי - אם תמיד חלמתם לנסוע על רכב יוקרה, זה בדיוק המקום. התשתיות בדובאי מתוחזקות היטב, הכבישים רחבים, בטיחותיים ונוחים מאוד לנהיגה. נהיגה ברכב מפואר לצד הנופים המרהיבים זה ללא ספק חוויה מרגשת במיוחד. תחבורה ציבורית - ישנן מגוון אפשרויות להשתמש בתחבורה ציבורית כמו מטרו, אוטובוסים וכו. נהג פרטי - אם בא לכם להתפנק ואתם לא מעוניינים לפספס אף רגע בנווה המדבר היפה בעולם, שכרו נהג שילווה אתכם לכל מקום שרק תרצו. מוניות מקומיות - מוניות הן דרך פופולרית ונוחה במיוחד להתנייד בדובאי. בעיר, קל מאוד למצוא מוניות ורובן עובדות לפי מונה או מרחק.

חופשה בדובאי

חופשה בעיר לקוחה מהפנטזיות הכי גדולות והיא כוללת מגוון חוויות ואטרקציות ייחודיות אך זהו אינו חופש זול. מגוון רשתות בתי המלון היוקרתיות בעולם, עשרות מסעדות משלן חד פעמיות ואינספור מעצבי על וחנויות מותגי עילית. חלק בלתי נפרד מהחוויה בטיול לדובאי הינו היוקרה והפאר, ולכן אל תתפשרו על ריזורט מפנק, מסעדות חד פעמיות או אטרקציות ייחודיות. ספיריט הפקות עולם שהייתה הראשונה להוציא טיסות ישירות לדובאי, מציעה מגוון חופשות וחבילות נופש לדובאי. המומחים של ספיריט ביקרו במיטב המלונות, האטרקציות, החופים והמקומות שאסור לפספס ויוכלו לתכנן עבורכם חופשה בדובאי על פי הדרישות והרצונות שלכם. צרו קשר עם המומחים של ספיריט לתכנון חופשה בדובאי >>

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: