אא

כמה עולה כרטיס טיסה לוינה? בדקנו

אוהבים שניצל וינאי דקיק ופריך ולקינוח שטרודל אמיתי? זה המחיר שתשלמו על כרטיס טיסה ישירה לווינה, בירת אוסטריה עם אל על, אוסטריאן איירליינס, ריינאייר ו-וויז אייר. ON TIME - מדור השוואת הטיסות של פספורטניוז ו"טיסות סודיות" - בדק ומצא

וינה. צילום: shutterstock וינה. צילום: shutterstock
אומרים עליה שהיא יקרה בטירוף לתיירים, אבל גם שהמונח "אירופה הקלאסית במיטבה" - יושב עליה בול. ועוד לא אמרנו מילה על השניצל, האפל שטרודל, הנקניקיות, הוואלסים, השוקולד מוצרט והשאלף שטונדה.
וינה, בירת אוסטריה - שאגב דורגה אי שם לפני הקורונה על ידי חוקרי יחידת המחקר של מגזין האקונומיסט כעיר שהכי טוב לחיות בה מבין 140 ערים ברחבי העולם שנבדקו - ניצבת הפעם במוקד מדור השוואת מחירי כרטיסי טיסה של פספורטניוז ו"טיסות סודיות".
4 חברות תעופה מפעילות כיום טיסות ישירות לווינה:

אוסטריאן איירליינס

חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה הטיסה בקו ת"א-וינה במהלך השנה היוצאת 73,359 נוסעים ונוסעות הלוך ושוב. נכון להיום, החברה מפעילה 5 טיסות שבועיות ובחודש מארס צפויה להגדיל את התדירות ל-11 טיסות שבועיות לווינה שהמרכז ההיסטורי שלה הוכרז בשנה החולפת, 2021, כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.
אוסטריאן איירליינסאוסטריאן איירליינס
אוסטריאן איירליינס. צילום: shutterstock

ריינאייר

חברת החסך האירית, שהטיסה במהלך השנה החולפת 512,396 נוסעים ונוסעות, מפעילה אל היעד 5 טיסות שבועיות ובחודש מארס, אם לא יקום עלינו "עמלקורונה" מזן חדש, החברה תעלה ל-7 טיסות שבועיות.
טיסות ריינאייר מנתב"גטיסות ריינאייר מנתב"ג
ריינאייר. צילום: 123rf

אל על

חברת התעופה הישראלית, שהטיסה אשתקד 1,401,014 נוסעים ונוסעות מישראל ואליה, מפעילה 4 טיסות שבועיות ישירות לווינה הממוקמת על נהר הדנובה במרכז אירופה.
אל עלאל על
אל על. צילום: Shutterstock

וויז אייר

חברת החסך (לואו קוסט) ההונגרית, שהטיסה בשנה החולפת 267,310 נוסעים ונוסעות הלוך ושוב, מפעילה 3 טיסות שבועיות ישירות לויינה ובחודש מארס צפויה אף היא לעלות ל-4 טיסות שבועיות.
וויז איירוויז אייר
וויז אייר. צילום: יח"צ וויז אייר

אוהבים שניצל וינאי ולקינוח שטרודל אמיתי? זה המחיר שתשלמו על כרטיס טיסה למסעדות של וינה

לפני שנפרט את ממצאי השוואת מחירי כרטיסי טיסה ישירה לבירת אוסטריה שערכנו בשיתוף טיסות סודיות, נדגיש כי על מנת לייצר השוואת מחירים נכונה עד כמה שניתן, דגמנו את התעריפים הנמוכים ביותר שמצאנו לכרטיסי טיסה במחלקות תיירים בלבד בזמן הבדיקה. כל מחירי כרטיסי הטיסה שמצאנו מתייחסים לטיסות הממריאות בחודש פברואר השנה. נדגיש כי הפרמטרים שנלקחו בחשבון, מתייחסים אך ורק לכרטיס הטיסה ולכבודה. הבדיקה איננה מתייחסת לפרמטרים אחרים במהלך הטיסה כמו שעות המראה (נוחות יותר או פחות), שתייה ומזון המוגשים במהלך הטיסה כאקסטרה, מערכות בידור, מחלקות משודרגות וכיו"ב. להלן ממצאי הבדיקה של פספורטניוז ו"טיסות סודיות":
כמה עולה לטוס ישיר לווינה? השוואת מחירים
חברת תעופה תאריכים שעות המראה הלוך ושוב מחיר (כולל טרולי) מחיר (כולל טרולי + כבודה) תדירות טיסות שבועית
אוסטריאן איירליינס 14-19.2 הלוך 6:15 חזור 13:20 193 דולר   273 דולר   5 טיסות שבועיות במארס 2022 התדירות תעלה ל-11 טיסות שבועיות
אל על 16-21.2 הלוך 16:15 חזור 20:15 200 דולר - הכי יקר 290 דולר - הכי יקר 4 טיסות שבועיות
וויז אייר 11-16.2 הלוך 11:00 חזור 6:00 111 דולר (19 דולר עם תיק קטן בלבד ללא טרולי) 247 דולר (156 דולר עם תיקן קטן ומזוודה ללא טרולי) 3 טיסות שבועיות במארס 2022 התדירות תעלה ל-4 טיסות שבועיות
ריינאייר 14-19.2 הלוך 11:00 חזור 5:45 50 דולר - הכי זול (23 דולר עם תיק קטן בלבד ללא טרולי) 109 דולר - הכי זול 5 טיסות שבועיות במארס 2022 התדירות תעלה ל-7 טיסות שבועיות
מחירי כרטיסי טיסה ללא כבודה (רק עם טרולי) – פער של 150 דולר, שהם כ-465 שקל (לפי שער של 3.1 דולר לשקל), בין מחיר כרטיס הטיסה היקר ביותר שמצאנו (אל על), לבין מחיר כרטיס הטיסה הזול (ריינאייר) שמצאנו בזמן הבדיקה בסעיף מחיר כרטיס טיסה עם טרולי בלבד. באל על תשלמו עבור כרטיס טיסה לבירת אוסטריה 200 דולר ובריינאייר 50 דולר בלבד כולל טרולי. יש לציין, כי מחיר כרטיס הטיסה באל על, כולל עלייה למטוס גם עם תיק גב קטן, שעליו תצטרכו להוסיף בריינאייר סכום של 23 דולר, מה שמעלה את מחיר כרטיס הטיסה עם חברת הלואו קוסט האירית ל-73 דולר, שהם כ-226 שקל, אם טסים גם עם טרולי וגם תיק גב. נזכיר כי באחרונה, אל על השיקה מבצעים לכרטיסי טיסה לווינה: במסגרת מבצע "ספלאש סייל" המחיר של אל על ירד ל-98 דולר ויומיים לאחר מכן, המחיר עלה במסגרת סייל החורף ל-169 דולר. (מחירים כולל טרולי. כבודה והושבה בתשלום נוסף). מחיר כרטיס טיסה כולל כבודה וטרולי – פער של 181 דולר, שהם כ-561 שקל (לפי שער של 3.1 דולר לשקל), בין מחיר כרטיס הטיסה היקר (אל על) לבין מחיר כרטיס הטיסה הזול (ריינאייר) שמצאנו בזמן הבדיקה בסעיף מחיר כרטיס טיסה עם טרולי + כבודה. באל על תשלמו עבור כרטיס הטיסה לווינה 290 דולר ובריינאייר 109 דולר כולל טרולי. *הערה לגבי אוסטריאן איירליינס: חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה גובה סכום לא מבוטל של 140 דולר שהם כ-434 שקל, עבור כבודה בלבד במידה ורוכשים כרטיס טיסה בנפרד ומוסיפים תשלום על כבודה בנפרד. הכוונה יא לכרטיס טיסה המכונה "לייט", שעלה (בזמן הבדיקה) 194 דולר. כרטיס זה בתוספת 140 דולר כאמור על כבודה מעלה את מחיר כרטיס הטיסה באוסטריאן בתאריכים שנבדקו ל-334 דולר. כלומר, המחיר היקר ביותר שמצאנו בזמן הבדיקה. אולם מסתבר, שאם בוחרים בכרטיס טיסה של אוסטריאן שנקרא "בייסיק פלאס מראש" ממשפחת המחירים שכבר כוללת כרטיס וכבודה, המחיר צונח ל-273 דולר. כלומר, פער של 80 דולר מכרטיס ה"לייט" שאליו כאמור מוסיפים כבודה בנפרד לבין כרטיס ה"בייסיק פלאס מראש".
שטרודל וינאישטרודל וינאי
שטרודל וינאי. צילום: shutterstock
וינהוינה
שדה התעופה הבינלאומי של וינה. צילום: shutterstock טיסות לווינה וליעדים נוספים תוכלו למצוא באתר טיסות סודיות. רגע לפני שאתם טסים, הקליקו כאן וגלו איזה שטרודלים מוגשים בפופ-אפ וינאי חדש שנפתח כאן בישראל, ברחוב טשרניחובסקי 21, ת״א.
שטרודל בטשרניחובסקי 21 ת"אשטרודל בטשרניחובסקי 21 ת"א
שטרודל וינאי כחול-לבן. בייקרי 'שטפן' בתל אביב. צילום: אפיק גבאי  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלהדיל החםאוסטריהריינאיירוויז אייראוסטריאן איירליינסוינהטיסות לוינהטיסות סודיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: