אא

ON TIME: כמה עולה לטוס לבנגקוק, תאילנד? השוואת מחירים

ON TIME - מדור השוואת מחירי טיסות של פספורטניוז ו"טיסות סודיות", ממריא לבנגקוק בירת תאילנד. איזה חברת תעופה טסה ישיר אל היעד? ועם מי הכי זול/יקר לטוס במחירים סבירים לפני הזינוק בפסח? לא טסים לפני שמשווים

בנגקוק, תאילנד. צילום: shutterstock בנגקוק, תאילנד. צילום: shutterstock
30,931 נוסעים ונוסעות טסו במהלך שנת 2021 החולפת לתאילנד מתוכם רק 14,868 טסו לבירה, בנגקוק. מספר זניח מאוד ביחס למספרים האסטרונומיים שהורגלנו להם בשנים עברו, טרום מגפת הקורונה. בנגקוק, אחת הערים המתויירות ביותר בעולם, נפתחה לפני מספר חודשים במסגרת מתווה המכונה TEST&GO ולמעשה החלה לחזור למפת התיירות העולמית. "הפתיחה הייתה מלווה במבצעים אטרקטיביים מאוד של חברות התעופה שטסות אל היעד", אומר יניב לניס, מייסד "טיסות סודיות". כך למשל, ניתן היה לטוס לבנגקוק דרך אבו דאבי עם חברת התעופה איתיחאד איירוייס ב-288  דולר בלבד לטיסות הלוך ושוב כולל כבודה. בינואר השנה, אל על, חברת התעופה היחידה המפעילה טיסות ישירות מבן גוריון אל היעד, הורידה את המחירים לבנגקוק ולפוקט, יעד נוסף בתאילנד אליו החברה טסה ישיר, לרמה של 399 דולר בלבד. "בהחלט משתלם להמתין ולהזמין טיסות במסגרת מבצעים כאלו הצפויים לחזור לאחר פסח", אומר לניס. https://www.youtube.com/watch?v=is2by140swQ נכון להיום, רק חברת אל על כאמור מפעילה טיסות ישירות מתל אביב לבנגקוק, אך ניתן להגיע אל היעד בטיסות המשך סבירות עם מספר חברות תעופה. בסקירה שלפניכם, בחרנו במספר חברות תעופה עם קונקשנים סבירים כאמור כדלקמן:

אל על

אל על כאמור היחידה המפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב-בנגקוק. החברה מפעילה 3 טיסות שבועיות במטוס דרימליינר.
טיסות ישירות לבנגקוק עם אל עלטיסות ישירות לבנגקוק עם אל על

אל על חברת התעופה היחידה שמבצעת טיסות ישירות לבנגקוק. צילום: עידו וכטל

קבוצת לופטהנזה (אוסטריאן איירליינס | לופטהנזה | SWISS)

חברות התעופה לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS מקבוצת לופטהנזה מפעילות מנמלי הבית שלהן טיסות לבנגקוק. משך הטיסה: כ-19 שעות כולל קונקשן של 3-4 שעות בשדות התעופה בפרנקפורט, בציריך ובווינה.
טיסות על קבוצת לופטהנזה לבנגקוקטיסות על קבוצת לופטהנזה לבנגקוק

טיסות עם קבוצת לופטהנזה לבנגקוק. צילום: יח"צ

אייר פראנס

חברת התעופה הצרפתית מפעילה משדה התעופה שארל דה גול בפריז טיסות המשך לבנגקוק במטוסים רחבי גוף.
טיסות לבנגקוק עם אייר פראנסטיסות לבנגקוק עם אייר פראנס

אייר פראנס . צילום: יח"צ

איירופלוט

חברת התעופה הרוסית איירופלוט מוציאה מנמל הבית שלה במוסקבה טיסות המשך עם המתנה של בין שעתיים ל-4 שעות קונקשן.
טיסות לבנגקוק עם איירופלוטטיסות לבנגקוק עם איירופלוט

טיסות לבנגקוק עם איירופלוט. צילום: 123rf

גאלף אייר

חברת התעופה הבחריינית מפעילה מנמל הבית שלה בבירה מנאמה טיסות המשך לבנגקוק עם קונקשן של 3 שעות בהלוך. לעומת זאת, בחזור הקונקשן הוא לילה שלם בבחריין.
טיסות לבנגקוק עם גאלף איירטיסות לבנגקוק עם גאלף אייר

גאלף אייר. צילום: Shutterstock

כמה עולה לטוס ישירות לבנגקוק?

לפני שנציג ונפרט את ממצאי השוואת מחירי כרטיסי הטיסה ישיר/קונקשן לבנגקוק שערכנו בשיתוף עם טיסות סודיות, נדגיש כי על מנת לייצר השוואת מחירים נכונה עד כמה שניתן, דגמנו את התעריפים הנמוכים ביותר שמצאנו לכרטיסי טיסה במחלקות תיירים בלבד בזמן הבדיקה.

כל מחירי כרטיסי הטיסה שמצאנו מתייחסים לטיסות הממריאות בחודש אפריל 2022 הקרוב, לפני חג הפסח שבו המחירים צפויים מן הסתם לזנק. נדגיש כי הפרמטרים שנלקחו בחשבון, מתייחסים אך ורק לכרטיס הטיסה ולכבודה. הבדיקה איננה מתייחסת לפרמטרים אחרים במהלך הטיסה כמו שעות המראה (נוחות יותר או פחות), מערכות בידור, מחלקות משודרגות וכיו"ב.

להלן ממצאי הבדיקה של פספורטניוז וטיסות סודיות

כמה עולה לטוס לבנגקוק בטיסה ישירה?
חברת תעופה תאריכים שעות מחיר (כולל טרולי +כבודה) תדירות טיסות
אל על 30.3-10.4 11 שעות טיסה ישיר 1,001 דולר 3 טיסות שבועיות מטוס דרימליינר 787
מחיר כרטיס הטיסה לבנגקוק עם אל על, ללא ספק משקף את העובדה כי זו חברת התעופה היחידה המפעילה טיסות ישירות אל היעד. בהעדר תחרות, תג המחיר באל על עומד על כאלף דולרים במחלקת תיירים רגע לפני היציאה לחופשת פסח.

כמה עולה לטוס ליעד בטיסה עם קונקשן?

לבנגקוק ניתן כאמור להגיע בטיסה לא ישירה דרך מבחר ערים באירופה. במסגרת הבדיקה שערכנו, בחרנו בחברות תעופה המציעות קונקשנים סבירים ונוחים במחירים הנמוכים ביותר נכון לזמן הבדיקה. להלן ממצאי הבדיקה של פספורטניוז וטיסות סודיות
כמה עולה לטוס לבנגקוק בטיסה עם קונקשן?
חברת תעופה תאריכים שעות מחיר (כולל טרולי +כבודה) תדירויות
קבוצת לופטהנזה (אוסטריאן לופטהנזה סוויס) 30.3-10.4 19 שעות טיסה לבנגקוק כולל קונקשנים 750 דולר קונקשנים של 3-4 שעות בציריך\פרנקפורט\וינה
אייר פראנס 31.3-9.4 19 שעות טיסה כולל קונקשנים 710 דולר קונקשן בפריז, מטוסים רחבי גוף בלבד
איירופלוט 31.3-9.4 17 שעות טיסה כולל קונקשנים 817 דולר - הכי יקר בין שעתיים ל-4 שעות קונקשן במוסקווה
גאלף אייר 31.3-6.4 14 שעות בהלוך לילה בבחריין בחזור 490 דולר - הכי זול 3 שעות קונקשן בהלוך, לילה בבחריין בחזור הטיסה הלוך - הנתיב הישיר ביותר
פער של 327 דולר, שהם כ-1,014 שקלים (לפי שער של 3.1 דולר לשקל), בין מחיר קונקשן לבנגקוק עם גאלף אייר דרך בחריין לבין קונקשן עם איירופלוט דרך מוסקבה, כולל טרולי וכבודה. לחצו למציאת טיסות לבנגקוק באתר טיסות סודיות. הקליקו וגלו 7 דברים שלא ידעתם על בנגקוק.
בנגקוקבנגקוק
תצפית על העיר בנגקוק. צילום: ספיר פרץ זילברמן  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלהדיל החםלופטהנזהאיירופלוטבנגקוקאוסטריאן איירליינססוויספספורט תאילנדגאלף איירטיסות סודיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: