אא

פרסום ראשון: חברת כספי תעופה רכשה 42% מחברת מויה תיירות

חברת כספי תעופה בבעלות משפחת מייברג, רוכשת 42% בחברת מויה תיירות שהוקמה לפני כשנה וחצי. דורון חדד, מנכ״ל מויה תיירות: "צעד משמעותי אשר יעזור לנו לצמוח, להרחיב את תחומי הפעילות שלנו ולהמשיך להגשים את החלומות הגדולים שלנו"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת כספי תעופה רכשה כ-42% מחברת מויה תיירות. חברת מויה תיירות הוקמה לפני כשנה וחצי ומציגה צמיחה מהירה בשירותי התיירות היוצאת והנכנסת, תיירות היוקרה והשקעות בתחום הtravel tech, לדברי החברה, "מתוך אמונה כי העתיד של ענף התיירות נמצא בטכנולוגיה ובדיגיטל."

בחברת מויה, אישרו את הידיעה ומסרו לפספורטניוז כי צעד זה של כספי תעופה, מדגיש את הבעת האמון שלה בצמיחה, בהתפתחות ובהצלחה של חברת מויה תיירות. דורון חדד, מנכ״ל חברת מויה תיירות מסר: "אנחנו שמחים על כך ומאמינים שזהו צעד משמעותי אשר יעזור למויה לצמוח, להרחיב את תחומי הפעילות שלנו ולהמשיך להגשים את החלומות הגדולים שלנו". מויה תיירות הינה חברת תיירות בוטיק המתמחה בלקוחות עסקיים ומאגדת בתוכה עשרות שנים של ניסיון, מקצועיות, ידע והיכרות עמוקה בתחום התיירות, התעופה, משרדי הנסיעות ו-Travel Tech.

מחברת מויה נמסר לפספורטניוז בתגובה: "לאור משבר הקורונה ונוכח השינויים שחלו בענף התיירות, בתחילת שנת 2021 נוצר פער בשוק התיירות והנסיעות וצורך אמיתי לחברה חדשה, צעירה וגמישה, בעלת יכולת לזהות שינויים ולהשתנות במהירות על מנת לתת מענה יעיל, חכם ובטוח.מויה שמה לעצמה כמטרה להיות כוח מניע בענף התיירות בארץ ובעולם הן בקרב הצרכן בפרטי והן בקרב הלקוחות העסקיים, כאשר בראש סדר העדיפויות תעמוד טובת הלקוח ונתינת מענה מהיר ובטוח לצרכיו על ידי שילוב בין טכנולוגיה מובילה ליועצי נסיעות מהשורה הראשונה."

עוד הוסיפו בחברת מויה: "כי החברה מאמינה שהמפתח להצלחה טמון בשירות ובטכנולוגיה ומתחייבים להעניק ערך אמיתי ללקוחותינו באמצעות יצירה מתמדת של סטנדרטים חדשים בענף התיירות".

חברת כספי תעופה הוותיקה מייצגת בארץ את חברת התעופה האוקראינית  UIAאוקראין אינטרנשיונל איירליינס, אחת מחברות התעופה הפעילות ביותר בנתב"ג, המדורגות בשנים האחרונות בצמרת חברות התעופה בנתב"ג במספר הנוסעים עד שנאלצה להפסיק את פעילותה בחודש פברואר האחרון בשל פלישת רוסיה לאוקראינה. כספי תעופה מתמחה בייצוג חברות תעופה, הפעלת טיסות צ'רטר והמנכ"ל שלה הוא זיו מייברג. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכספי תעופהמויה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: