אא

כרמל תיירות: כנסים ייחודיים בהשראת TED העולמי

חברת התיירות שתפעיל טיסות ישירות לגואה, תקיים סדרת כנסים לענף התיירות בהשראת כנס TED העולמי. יגאל אבני מנכ"ל כרמל: "נמשיך להישען על סוכני הנסיעות, כזרוע מכירות עיקרית ומובילה, תוך שמירה על מערכת תגמולים ותמריצים נדיבה, שתבטא את החשיבות שאנו רואים בשיתוף הפעולה האסטרטגי הזה"

גואה, הודו. צילום shutterstock גואה, הודו. צילום shutterstock

כרמל תיירות מקבוצת סיגנל טורס, תקיים סדרת כנסים לענף התיירות בהשראת כנס TED העולמי.

הכנסים הייחודיים יתקיימו בחודש הקרוב בכל רחבי הארץ.

כנס TED העולמי, מאופיין בהרצאות קצרות וממוקדות מסרים מדויקים, אליו מוזמנים מומחים ממגוון תחומים מכל העולם, לתת את הרצאת חייהם במשך 18 דקות בלבד.

מכרמל תיירות נמסר לפספורטניוז, כי הכנסים מתוכננים להציג תכנים מקוריים מכנסי TED בנושא כלכלה התנהגותית, ולשלב רצף הרצאות קצרות, בנות 9 דקות כל אחת, שתועברנה על ידי מנהלי החברה, ותספרנה על המסרים המרכזיים והיעדים המתוכננים לשנת 2019.

במסגרת סבב הכנסים, מתוכננים אירועים במרכז הארץ, חיפה ירושלים והדרום, אליהם יוזמנו, סוכנים ומנהלים מענף התיירות, על מנת שיוכלו להכיר את מדוון החידושים שיאפיינו את פעילותה של כרמל כמו כן לקבל ערך מוסף בפסיכולוגיה של המכירה, כפי שמוצגת על ידי  מומחים מתחומים שונים, במסגרת הרצאות TED ברחבי העולם.

יגאל אבני יגאל אבני, מנכ"ל כרמל תיירות הוסיף ואמר הבוקר (רביעי), לפספורטניוז על הצפוי בפעילות חברה בשנה הקרובה: "כרמל תיירות ממשיכה בתנופת פיתוח היעדים החדשה שלה, ומשיקה בשנת 2019 מוצרים ייחודים, חדשניים וחובקי עולם – מגואה בטיסות ישירות, דרך קורפו עם בתי מלון בלעדיים ועד איסלנד במסלולים ייחודיים ומשתלמים. כדי לממש את תוכניתה השיווקית, מתכוונת החברה להמשיך ולהישען על מגזר סוכני הנסיעות, כזרוע מכירות עיקרית ומובילה, תוך שמירה על מערכת תגמולים ותמריצים נדיבה, שתבטא את החשיבות שהיא רואה בשיתוף הפעולה האסטרטגי הזה". ארקיע תטוס לגואה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםטיסות לגואהיגאל אבניכרמל תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: