אא

כ-1,800 מורי דרך נענו לקול קורא להשתתף בסיורים מודרכים לקהל הרחב

שר התיירות יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור תעשיית התיירות, יש לנו פה הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף סוף לצאת מהזום, לחזור לשפיות, לקחת את המשפחה והחברים ללא עלות, ולהנות מסיורים מודרכים בערים ובאתרי הטבע"

יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי
המשך להחלטת הממשלה לסיוע לתעשיית התיירות, בה נקבע כי משרד התיירות יתקצב סיורים מודרכים לקהל הרחב בעלות כוללת של 25 מיליון שקלים, עשרות אלפי סיורים יתבצעו בכל ימות השבוע, באמצעות רשות הטבע והגנים, באתרי רט"ג ובערים השונות.
בתוך כך במשרד התיירות מציינים כי, כ-1,800 מורי דרך נענו, עד כה, לקול קורא להשתתף בפרויקט. במשרד מוסיפים כי עדיין ניתן להצטרף על ידי פניה לרט"ג הסיורים יוצעו בקרוב גם בשפות: אנגלית, רוסית, ספרדית וערבית.
שר התיירות  יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור תעשיית התיירות, יש לנו פה הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף סוף לצאת מהזום, לחזור לשפיות, לקחת את המשפחה והחברים ללא עלות, ולהנות מסיורים מודרכים בערים ובאתרי הטבע. אז קחו מורה דרך וצאו לטייל"
גנית פלג, יו"ר אגודת מורי הדרך בישראל : "התוכנית שיוצאת היום תאפשר למורי הדרך לעבוד לאחר שנתיים בהן התיירות הופסקה בגלל מגפת הקורונה. לכן אני קוראת לציבור לצאת ולטייל בהדרכת מורה דרך מורשה. חשוב לי שכל מי שנרשם לסיורים האלה יידע: הסיור הוא לא רק חוויה אלא גם מצווה כלפי מורי הדרך והלוואי שהיו כמה שיותר סיורים כדי שיועסקו עוד מורי דרך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםמשרד התיירותשר התיירות יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: