אא

שר הפנים: נקל על כניסת תיירים מחוסנים לארץ לאור השיפור בתחלואה בעולם

עם השתפרות המצב עולם יורחבו ההקלות לזרים המגיעים לישראל. אריה דרעי , חתם היום על החלטה הקובעת כי יתאפשר לתיירים מחוסנים, המגיעים ממדינות שיוגדרו על ידי משרד הבריאות להיכנס לישראל בהליך מקוצר

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז
עם המשך מגמת ההשיפור בתחלואה במדינות העולם וההקלות בתנועה האווירית, ישראל בדרך להקל על כניסת תיירים מחוסנים. שר הפנים, אריה דרעי, חתם היום על הודעה לפיה גיבש החלטה, בהתייעצות עם שר הבריאות, שר החוץ וגורמי המקצוע במשרדים, כי עם השתפרות המצב במדינות העולם יורחבו ההקלות לזרים המגיעים לישראל. במכתב ששלח שר הפנים לפרופסור שלמה מור יוסף, מנכ״ל רשות האוכלוסין, כותב השר: ״יש מקום להרחיב את ההקלות בכניסת זרים לישראל ולשנות את שיטת האישורים הקיימים היום המטילה עומס גדול על נציגויות ישראל בחו״ל ועל לשכות רשות האוכלוסין וההגירה בארץ.״ בהתאם להחלטה, יתאפשר לתיירים מחוסנים, המגיעים ממדינות שיוגדרו על ידי משרד הבריאות להכנס לישראל בהליך מקוצר שיפורסם בהמשך. הכוונה היא כי הנחיות אלה תכנסנה לתוקף ב-1 ביולי 2021.

כזכור, עם שיפור המצב הבריאותי והתחלואה בקורונה בישראל הודיעו משרדי הבריאות והתיירות בתחילת השבוע כי הגיעו להסכמה על פיילוט שבמסגרתו קבוצות תיירים מחוסנים יוכלו להיכנס לישראל לקראת חזרה לפעילות מלאה של ענף תיירות הנכנסת.

במסגרת השלב הראשון של הפיילוט, נקבע כי עד ל-15.6 יתארחו בישראל 20 קבוצות של תיירים זרים שעברו חיסון המוכר על ידי משרד הבריאות, ממדינות איתם ייחתם הסכם הכרה הדדית בתעודות החיסון או ממדינות שאושרו על ידי משרד הבריאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאריה דרעימשרד הבריאותמשרד הפנים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: