אא

לאן נטוס ב-2020? מגזין היעדים השנתי של פספורט

מגזין "פספורט עולמי" השנתי יופץ היום גם ביריד התיירות הבינלאומי, ה-IMTM, שנפתח הבוקר בת"א. מה במגזין? מבחר כתבות מתוך חוויות אישיות של נבחרת כותבים וצלמים על היעדים הכי חמים, מרתקים, מסקרנים לשנת 2020. רוצים עותק משלכם? שלחו לנו מייל

Shutterstock Shutterstock

לחץ כאן למגזין הדיגיטלי

  "לחברת X דרוש עובד/ת שיטייל בעולם במשך שנה ויכתוב בלוג על החוויות שלו".

מי לא מכיר את הידיעות החלומיות האלה שמתפרסמות מעת לעת בכתבי העת. עכשיו, תארו לעצמכם שהייתם זוכים בכזה גו'ב חלומי, עוזבים את הכל, כולל הכל, ויוצאים לטיול מסביב לעולם - איפה הייתם מתחילים? לכמה זמן? ועם מי?

בבטן גב נטול דאגות באי בודד, בסיטי ברייק בערים תוססות בזו אחר זו, בלקרוע את הג'ונגלים בטיולים מהז'אנר הגיאוגרפי? או בקרוז סובב עולם? אתגר לא קטן.

אנחנו לקחנו את האתגר ועשינו כמה בחירות. לא אלה לראשות הממשלה, אלא בבחירה של המקומות האהובים, המפתיעים והמסקרנים לטעמנו מסביב לעולם לפי סדר האלפבית. כי אם כבר לפתוח עשור, אז שיהיה בגדול. וכל זה, במגזין "פספורט עולמי" השנתי שלנו שיופץ היום גם ביריד התיירות הבינלאומי, ה-IMTM, בתל אביב. מבחר כתבות מתוך חוויות אישיות של נבחרת כותבים על יעדים במרחק טיסה קצר ועל כאלה שתצטרכו להחליף מטוס-שניים כדי להגיע אליהם; על מקומות שבטח שמעתם עליהם ועל כאלה שלא; על יעדים שיעשו לכם חשק לטוס לבד ועל כאלה שתשקלו לארוז את כל המשפחה. מוכנים? אנחנו כן.            

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםפספורט עיתוןפספורט עיתון התיירות והתעופה של ישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: