אא

78% מהתיירים הבריטים לא עושים שימוש ב"משפיעים דיגיטליים" בעת תכנון חופשה

סקר המתפרסם לקראת יריד WTM, שנפתח הבוקר בלונדון, מראה כי רק 3% מהתיירים הבריטים מציינים כי לאתרים דוגמת TripAdvisor, יוטיוברים ובעלי חשבונות אינסטגרם מובילים בתחום התיירות, היה תפקיד מכריע בקביעת החופשה הבאה שלהם

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
ל"משפיעים דיגיטליים", דוגמת אתר התיירות הפופולרי TripAdvisor יוטיוברים ובעלי חשבונות אינסטגרם מובילים בתחום התיירות, יש השפעה קטנה מאוד על הבחירות של התיירים הבריטים. כך עולה מנתונים שפורסמו לקראת יריד WTM, שנפתח הבוקר בלונדון. בסקר שנערך לקראת תערוכת התיירות השנתית, הנערכת זו השנה ה-39, עולה כי 78% מהתיירים הבריטים כלל אינם נעזרים ב"משפיעים הדיגיטליים" השונים בעת שהם מתכננים חופשה. 8% אמרו כי הם עשו תחקיר מקדים לקראת החופשה שלהם, שכלל גם בחינת המידע ב"משפיעים הדיגיטליים" השונים, אבל למידע שנאסף לא היתה השפעה מהותית על בחירת החופשה. רק 3% אמרו כי ל"משפיעים הדיגיטליים" היה תפקיד מכריע בכל התהליך של קביעת החופשה הבאה. עורכי הסקר מציינים כי על אף הפופולריות הגבוהה של אתרים דוגמת TripAdvisor, ייתכן כי הסיבה לחוסר האמון היחסי של הציבור בהם הם פרסומים על ביקורות טובות שנקנו על ידי גופים שונים. פול נלסון, מנהל התקשורת ויחסי הציבור של יריד WTM, הגיב על הנתונים: "ליוטיוברים המובילים בתחום התיירות ולבעלי חשבונות האינסטגרם הפופולריים בתחום יש עשרות אלפי עוקבים, אך נראה שהחוויות והדעות שלהם עדיין לא באות לידי ביטוי בהזמנת חופשות על ידי הציבור הבריטי. הסקר שלנו מראה כי למשפיעים הדיגיטליים עדיין אין השפעה מהותית כפי שניתן היה לחשוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: