אא

לוח הטיסות המתוכנן של אל על: 22 טיסות שבועיות לניו יורק, 6 ללוס אנג'לס ו-11 טיסות ללונדון

בחברת התעופה מתכננים להגדיל באופן משמעותי את כמות הטיסות ולהרחיב את רשימת היעדים אליהם טסה החברה. התכנית המלאה ורשימת יעדי אל על בחודש יולי, בכתבה

ניו יורק. צילום: נטע גפני ניו יורק. צילום: נטע גפני
בחברת אל על מתכננים לחזור לפעילות מלאה במהירות האפשרית. לוח הטיסות השבועי המתוכנן של החברה לחודש יולי מלמד כי בחברת התעופה מתכוונים לעלות הילוך נוסף בכל הקשור למספר הטיסות. לוח הטיסות המלא של החברה לחודש יולי הקרוב כולל הרחבה משמעותית בכמות הטיסות ליעדים בינלאומיים רבים, ואף הפעלת 22 טיסות שבועיות לניו יורק, היעד הבולט והמבוקש של החברה.
ניו יורק ניו יורק
אל על: 22 טיסות שבועיות לניו יורק בחודש יולי. צילום: נטע גפני עוד מתכוונים באל על להפעיל טיסות בחודש הבא: 12 טיסות שבועיות לאתונה, 12 טיסות שבועיות לפריז, 11 לקייב, 8 למוסקבה, 6 טיסות ללוס אנג'לס, 6 טיסות שבועיות לפאפוס שבאי השכן, יעד אליו החלה החברה להפעיל טיסות רבות לאחרונה.
אתונהאתונה
אל על: 12 טיסות שבועיות לאתונה. צילום: פספורטניוז כמו כן, מתכננים באל על להפעיל 6 טיסות שבועיות לדובאי, ו-3 טיסות בשבוע לאמסטרדם, ברצלונה, ברלין, בריסל, בוקרשט, פרנקפורט, מדריד, מילאנו, רומא, ציריך ופוקט. בכוונת החברה לבצע בנוסף 2 טיסות שבועיות למרסיי, ניס, סופיה, וינה, סלוניקי, כרתים וסיישל, כאשר היא צפויה גם להפעיל כ-1-2 טיסות שבועיות גם לטורונטו קנדה. בחודש אוגוסט, מתכננת החברה להוסיף את בודפשט, בירת הונגריה, לרשימת היעדים המתרחבת עם 3 טיסות שבועיות ואילו למינכן, ורשה וג'נבה בחברה מתכננים להפעיל שתי טיסות שבועיות. מחירי הטיסות עדיין נמוכים ליעדים הקצרים וליעדי אירופה הרחוקים, ונעים בטווח מחירים של כ-150-450 דולר.
londonlondon
אל על: 11 טיסות שבועיות ללונדון. צילום: עדי אזולאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: