אא

לופטהנזה מואשמת באפליית הזמנות המבוצעות במערכות ה-GDS

ההתאחדות האירופית לטכנולוגיה ושירותי תיירות, הגישה תלונה לרשות ההגבלים העסקיים של האיחוד האירופי, וטוענת כי קבוצת התעופה מפלה את סוכני הנסיעות, שאינם מזמינים באמצעות המערכת הישירה שלהם, והנוסעים משלמים את המחיר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
ההתאחדות האירופית לטכנולוגיה ושירותי תיירות, ETTSA, בשיתוף עם ההתאחדות הגרמנית לתעשיית התיירות הדיגיטלית, VIR, הגישו תלונה לממונה על ההגבלים העסקיים באיחוד האירופי כנגד קבוצת לופטהנזה. במוקד התלונה נטען כי קבוצת לופטהנזה מפעילה מדיניות של אפליית מחירים בהפצת מוצריה כלפי סוכני הנסיעות המבצעים הזמנות במערכות ה-GDS ולא במערכת ההזמנות הישירה של לופטהנזה. לטענתם, החברה מנצלת את מעמדה הדומיננטי ומסרבת לשווק את מחלקות ההזמנה הזולות ביותר באמצעות מערכות ה-GDS וסוכני נסיעות. יתר על כן, היא  מוסיפה תשלום מיוחד על הזמנה באמצעות מערכות ה-GDS. מדיניות מפלה זו מייקרת את מחירי הכרטיסים עבור הצרכנים והחברות, המשתמשים בשירותי הסוכנים ובערוצי ההפצה הגלובליים. להערכת ETTSA, בשל מדיניות מפלה זו של לופטהנזה שילמו הצרכנים עד כה למעלה ממיליארד אירו בגין הזמנות באמצעות הסוכנים ומערכות ה-GDS. כמו כן, טוענים המלינים בתלונה, כי לופטהנזה כופה את המערכות הטכנולוגיות שלה על הסוכנים והסיטונאים, בעוד חברות התיירות בוחנות ובודקות בשלב זה מהי הטכנולוגיה הנכונה לענף התעופה. ETTSA מציינת בתלונתה, כי חברות תעופה נוספות צפויות לאמץ את המדיניות הכוחנית של לופטהנזה, המגבילה את חופש הבחירה, ותגרום להשפעה שלילית והוצאות מיותרות של מיליוני לקוחות באירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותלופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: