אא

לופטהנזה תפעיל טיסות משדה"ת רמון לפרנקפורט

הקו החדש החל לפעול מאתמול (א'), 27 באוקטובר, עד ה22 במרץ 2020 ויאפשר לטוס באירופה משדה"ת רמון גם ליעדים ארוכי טווח כגון סאו פאולו, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וקייפטאון עם עצירת ביניים בפרנקפורט

הנחיתה הראשונה של מטוס לופטהנזה בשדה התעופה רמון שבאילת. צילום: "יוד צילומים"|הנחיתה הראשונה של מטוס לופטהנזה בשדה התעופה רמון שבאילת. צילום: הנחיתה הראשונה של מטוס לופטהנזה בשדה התעופה רמון שבאילת. צילום: "יוד צילומים"|הנחיתה הראשונה של מטוס לופטהנזה בשדה התעופה רמון שבאילת. צילום:
החל מאתמול, יום א', 27 באוקטובר 2019, חברת התעופה לופטהנזה, תפעיל קו חדש משדה התעופה הבינלאומי רמון באילת לפרנקפורט, ממנה ניתן יהיה להמשיך ליעדים נוספים באירופה וכן למגוון יעדים ארוכי טווח כגון סאו פאולו, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וקייפטאון. הטיסה תמריא בכל יום א', בשעה ארבע ועשרים אחר הצהריים ותנחת בפרנקפורט בשעה שמונה ורבע בערב. הנחיתה הראשונה של מטוס לופטהנזה בשדה התעופה רמון שבאילת. צילום: "יוד צילומים"   לרגל השקת הקו, מציעה החברה מחירים מיוחדים למגוון יעדים כגון: • הונג קונג החל מ-$685 • בנגקוק החל מ-$655 • סינגפור החל מ-$665 כמו כן, ניתן לשלב טיסות גם עם המראות או נחיתות בנתב"ג (המראה מאילת וחזרה לתל אביב או להיפך) וכן לשלב את הטיסות עם שאר החברות בקבוצת לופטהנזה.    עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, מסר כי: "אנו שמחים להרחיב את פעילות הקבוצה בישראל ולפעול לראשונה בשדה התעופה החדש רמון. הקו החדש יעניק לתושבי הדרום דרך קלה ונוחה להגיע לאירופה וכן למגוון יעדים ארוכי טווח במחירים תחרותיים. כמובן שזוהי גם הזדמנות מצויינת עבורנו לתרום לתיירות הנכנסת ולהביא ארצה תיירים מכל רחבי העולם."    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללילופטהנזהשדה התעופה רמון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: