אא

ליל הסדר בבית מלון. כמה זה יעלה לכם?

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, נוכל לחגוג השנה את חג החירות מחוץ לכותלי הבית. בדקנו כמה יעלה ליל סדר במספר בתי מלון באזור חיפה בהרכבי אירוח שונים: זוגי, משפחתי ועל בסיס לינה בלבד. כתבה ראשונה בסדרה

צילום 123rf צילום 123rf
חג החירות ממשמש ובא ואיתו, כך כולנו מקווים, גם האפשרות לחגוג מחוץ לכותלי הבית. כמה תעלה לכם חופשת פסח כחול-לבן? בדקנו מספר מבצעי ליל סדר, החל השנה ב-27 במארס, במגוון מלונות באזור חיפה להרכבי אירוח שונים: זוגי, משפחתי ועל בסיס לינה בלבד. נציין כי מדובר בבדיקה אקראית של מחירים המפורסמים נכון להיום (ד') בשעות הצהריים באתרי האינטרנט של רשתות בתי המלון שנבדקו, ושלא לצורך השוואת מחירים ביניהם.

ישרוטל: 15% הנחה למזמינים חופשת פסח במלון יערות הכרמל

מחיר לדוגמא: 1,963 שקל ללילה לזוג למזמינים מינימום 3 לילות בין התאריכים 25-28 במארס על בסיס חצי פנסיון. המחיר הוא לאחר חישוב הנחה של 15% למקדימים להזמין. מדיניות ביטול להזמנות לחג פסח: עד 10 ימים לפני פסח (25.3) - ללא דמי ביטול. בטווח של 10 עד 4 ימים - 25% משווי ערך ההזמנה ובטווח של 4 ימים ומטה - 50% משווי ערך ההזמנה.
ישרוטלישרוטל
אתר ישרוטל. צילום מסך

פתאל: ילדים מתחת לגיל 16 נדרשים להציג בדיקת קורונה שלילית מ-72 שעות לפני ההגעה למלון

מחיר לדוגמא: 4,066 שקל לזוג הורים + 2 ילדים בלאונרדו פלזה חיפה למזמינים 2 לילות על בסיס ארוחת בוקר. 5% הנחה למזמינים את החופשה באתר פתאל. מחיר למחזיקי מועדון "פתאל וחברים": 3,659 שקל לאותו הרכב משפחתי. מדיניות ביטולים: ביטול חינם עד 20 במארס.
מלון לאונרדו פלאזה חיפהמלון לאונרדו פלאזה חיפה
מלון לאונרדו פלאזה חיפה. צילום מסך

דן: אפשרי גם במתכונת Room Only בדן פנורמה חיפה

מחיר לדוגמא: 2,484 שקל ל-3 לילות לזוג על בסיס לינה בלבד בחדר מסוג סופיריור הפונה לכרמל. על פי אתר האינטרנט של הרשת, 20% הנחה ינתנו למקדימים להזמין חופשת פסח באחד ממלונות הרשת. מדיניות ביטולים: לא יתאפשר שינוי או ביטול לאחר 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימי עסקים עד למועד האירוח. ביטול בטווח הנ"ל, יחויב בדמי ביטול של 5% מערך ההזמנה או 100 שקל (הנמוך מבניהם) בכפוף לחוק להגנת הצרכן. מחיר ההזמנה הכולל יחויב לאחר ביצוע ההזמנה.
דן פנורמה חיפהדן פנורמה חיפה
מלון דן פנורמה חיפה. צילום מסך

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפסחישרוטלדן פנורמה חיפהלאונרדו פלאזה חיפה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: