אא

ליסינג פרטי - האם זה משתלם?

ליסינג פרטי הפך בשנים האחרונות לנפוץ ויעיל במיוחד, בין היתר בשל גמישות השירות ואפשרויות המימון המגוונות והנוחות המוצעות במסגרתו. כל מה שתצטרכו לדעת על ליסינג פרטי מחכה לכם בכתבה הזאת

צילום: פיקסביי צילום: פיקסביי
רכב פרטי בבית שעומד לשירותנו בכל עת שרק נחפוץ זה דבר נהדר המאפשר לנו עצמאות וניידות בכל זמן. כשאנו רוצים לקנות רכב חדש עומדות בפנינו כמה אפשרויות שונות. כמובן שאפשר תמיד לחפש רכב חדש מהניילונים ולקנות אותו בדרך הרגילה, ויש גם את האפשרות לחפש פרסומים של אנשים שונים ולרכוש רכב יד שנייה שמחירו יהיה מן הסתם זול יותר ממחירו של רכב חדש. בשנים האחרונות התווספו עוד כמה אופציות מצוינות ודרכים חדשות לקנות רכב, כאשר הדרך המוכרת וככל הנראה הפופולרית ביותר היא השיטה שנקראת ליסינג פרטי. אז מה זה בכלל אומר, כיצד מתבצע התשלום על הרכב, למי זה מתאים יותר ולמי דווקא פחות? הינה כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מהו ליסינג פרטי?

ליסינג פרטי זו בעצם שיטה ייחודית לרכישת רכב, כזו שמציעות כיום חברות הרכב הגדולות. הביטוי ליסינג מגיע מהמילה lease באנגלית, דהיינו השכרה, או יותר נכון חכירה של רכב לתקופת זמן מושכרת מראש. כאשר לאדם מסוים אין את האפשרות לרכוש רכב חדש או משומש במחיר מלא, או שהוא מעוניין בדרך תשלום שונה, שיטת הליסינג בעצם מאפשרת מימון והלוואה ופריסה של התשלומים לאורך זמן. יש כמה סוגים של ליסינג כגון ליסינג תפעולי וליסינג מימוני, וכמובן הליסינג הפרטי שעליו אנחנו רוצים לדבר. אם כך, בשונה מעסקת רכישה רגילה, בעסקת ליסינג פרטי הרוכש למעשה חוכר את הרכב ומשלם סכום כסף חודשי קבוע לתקופה זמן קצובה שנקבעה מראש ובעצם מדובר בסוג מסוים של הלוואה. יש מקרים שבהם הרוכש יחליט לרכוש את הרכב בתום התקופה, ויוסיף את סכום הכסף הנדרש לתשלום המלא על הרכב. ניתן גם להחזיר את הרכב לחברה, לחתום על עסקת ליסינג חדשה ולהתחדש ברכב חדש. זוהי אופציה מעולה למי שרוצה ליהנות בכל זמן מרכב חדש ותקין לחלוטין ללא בעיות מכניות ואחרות.

היתרונות של ליסינג פרטי

אז למה כדאי לבצע עסקת ליסינג פרטי?

עסקאות קצרות טווח

ליסינג פרטי הוא לא חתונה קתולית. העסקאות הן קצרות, לרוב במשך 24 או 36 חודשים וניתן לחתום עליהן בלי בירוקרטיה מתישה.

לא צריך למכור את הרכב

בסוף תקופת הליסינג ניתן להתנהל בקלות מול החברה. יש להחזיר את הרכב ולסיים את העסקה, לשלם את ההפרש ולקבל בעלות מלאה על הרכב או להמשיך לעסקת ליסינג חדשה עם רכב חדש.

תשלומים נוחים, אין צורך לקחת הלוואה

בסופו של דבר ניתן להתאים בקלות עסקת ליסינג לכל אדם. התשלומים יכולים להיות נמוכים ונוחים ואין צורך לקחת הלוואות בתנאים לא נוחים בבנק או דרך מקורות אחרים, או לנסות להשיג את הסכום הנדרש בדרכים אחרות.

למי מתאים ליסינג פרטי?

ליסינג פרטי היא שיטת נוחה לרכישת רכב ותתאים במיוחד במקרים הבאים: - אין מספיק כסף לרכישה של רכב חדש - שיטה זו מעולה למי שאין לו את הסכום הנדרש למימון מלא של רכב, וגם למי שכן יש לו ולא רוצה לאבד בבת אחת סכום כסף נזיל גבוה. - למי שחשוב לו לחדש הרכב - שיטה מצוינת למי שרוצה ליהנות מרכב חדיש בכל שנתיים או שלוש. - מי שלא מעוניין להתעסק בתהליכי מכירה מעייפים - השיטה הזו מנטרלת בעצם את הבירוקרטיה והעיסוק המתיש של חיפוש רכב ומכירה שלו.

פנו לחברות המובילות בתחום

בשורה התחתונה, ליסינג פרטי הוא בהחלט אפיק משתלם ונוח מכמה היבטים. אנו ממליצים לפנות לחברות המובילות והוותיקות בתחום, שיכולות להציע מגוון של כלי רכב מעולים במחירים הוגנים ובתנאי מימון שבהחלט משתלמים. בהצלחה!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: