אא

נתב״ג בסטייל: שירותי ה-VIP שיחסכו לכם את התורים-כמה זה יעלה לכם?

התורים בנתב״ג שוברים שיאים חדשים, ושירותי ה-VIP חוגגים. בדקנו אילו שירותים יוכלו לעזור לכם לעבור את התורים וכמה הם יעלו לכם

פתאל טרמינל. צילום: ספיר פרץ פתאל טרמינל. צילום: ספיר פרץ
התמונות משדה התעופה על התורים הארוכים גורמות לישראלים להסתער על שירותי ה-VIP ולשלם לעיתים סכומים של מאות דולרים כדי לקבל קיצור בתור או להגיע למטוס בלי זמני המתנה ארוכים. מדובר כמובן במצב מתסכל שלעיתים מייקר את החופשה, או יוצר מצב שבו אלו שלא יכולים לשלם על שירותי ה-VIP, נדרשים להמתין שעתיים לבידוק בטחוני. ״הבעיה הגדולה ביותר היא שאין כוח אדם, וצריך לעמוד בסוף בשירות שנותנים״, אומר לנו בכיר בעולם התעופה. ״היום התקשרו אליי 100 אנשים שמוכנים לשלם כל מחיר אבל אין לנו את היכולת לטפל בהם״, הוסיף. וכך גם מבדיקה שערכנו, נראה כי מרבית מתורי הבידוק המהיר לחודש יוני ויולי אזלו לחלוטין, וגם סוכני הנסיעות מדווחים על מחסורים שמזכירים את ההתנפלות על שירותי ה-VIP עם פתיחת השמיים והסרת בדיקת הקורונה בנחיתה בישראל. מי שיהיה מספיק זריז אולי יספיק להזמין בידוק מהיר לחודש אוגוסט, ובדקנו מה האפשרויות וכמה זה יעלה לכם. 

AERO VIP: החל מ-688 ש״ח 

שירות ה-VIP של חברת AERO VIP יעלה לכם 688 ש״ח, או יותר נכון - 199 דולר לשישה אנשים. בשבועות האחרונים לקוחות MAX יכלו להינות מהנחה של 49 דולר, אך כעת ההנחה איננה קיימת, וייתכן והמכסה לחודש זה נוצלה. השירות כולל ליווי בשדה התעופה החל מהאפיון הביטחוני, עד לצ׳ק אין, בדיקת כבודת יד, ביקורת גבולות ושער עלייה למטוס. החברה מציעה כמה שירותים: שירות הברונזה שמציע ליווי עד לדיוטי פרי, שירות ״סילבר״ שמציע ליווי עד לשער המטוס בתוספת 39 דולר. 

לאופר: החל מ-688 ש״ח עד ל-6 נוסעים

שירות ה-VIP של לאופר כולל ליווי בשדה התעופה החל מהאפיון הביטחוני, עד לצ׳ק אין, בדיקת כבודת יד, ביקורת גבולות ושער עלייה למטוס. השירות עולה החל מ-688 ש״ח לשישה נוסעים, כשהחברה מציינת באתר כי הדייל ילווה אתכם עד לדיוטי פרי. מי שיזמין דרך אתר האינטרנט יהנה מהנחה של 5%, כלומר 653 שקלים. כאשר מדובר במשפחה של 4 נפשות, העלות לאדם עומדת על 163 ש״ח, מה שהופך את השירות לאטרקטיבי, בהתחשב בתורים הארוכים שהוא חוסך.

טרקלין ארבל: החל מ-260 דולר 

טרקלין ארבל מציע את שני העולמות במחיר ביניים: מצד אחד הוא לא טרמינל פרטי כמו טרמינל פתאל עליו נרחיב בהמשך, והוא גם לא שירות ליווי. מדובר בטרקלין שממוקם בין אולם הטיסות היוצאות לטיסות הנכנסות. בהגעתכם לטרמינל תתקבלו על ידי דייל שילווה אתכם לטרקלין בו תעשו כל הסידורים הנדרשים בכמעט ישיבה מלאה למעט הביטחון. תחילה יגיע המאפיין הביטחוני, לאחר מכן הדייל יקח את המזוודות לחברת התעופה ויבצע את הצ׳ק אין עבורכם. בסיום, תעברו ביקורת גבולות, ולאחר מכן בדיוק בטחוני שממוקם בתוך הטרקלין. כשתסיימו את כל אלו, רכב יגיע לאסוף אתכם ישירות לדיוטי פרי או לשער המטוס, בהתאם לזמן ההגעה: אם תגיעו בסמוך לטיסה, יסיעו אתכם עד לשער המטוס ואם הצ׳ק אין טרם נפתח, יסיעו אתכם עד לדיוטי פרי. נוסע ראשון בטרקלין ארבל יעלה לכם 260 דולר וכל נוסע תשלום נוסף של 90 דולר. המחירים הינם לפני עמלת סוכן, כשלעיתים לסוכן זמינות נוספת. 

טרמינל פתאל: החל מ-450 דולר 

טרמינל פתאל הוא טרמינל פרטי הממוקם בשטח נפרד מהטרמינל הציבורי, סמוך לטרמינל 1. הטרמינל, שבהקמתו הושקעו כ-18 מיליון שקל, מציע חווית תעופה פרטית לקראת הטיסה ואחריה, לטיסות פרטיות ולטיסות מסחריות. לא מדובר בלאונג', אלא בטרמינל לכל דבר ועניין שבו עוברים את כל שרשרת החיול הנדרשת בבן גוריון (צ'ק אין, בידוק ביטחוני וביקורת דרכונים), רק בלי לעשות כלום. כלומר, רק להתרווח באחת הכורסאות באולם המרכזי או בחדר פרטי, לעשן סיגר קובני בחדר הסיגרים, לנשנש כריכונים&מאפים&קישים או סתם ללגום קוקטייל/קפה אייס, בזמן שדיילי הטרמינל אצים רצים עבורכם.
כמה יעלה לכם ליהנות משירותי  פתאל טרמינל? המחירים הנקובים אינם כוללים מע"מ
נוסע ראשון 460 דולר
נוסע שני תוספת של 350 דולר
נוסע שלישי תוספת של 280 דולר
נוסע רביעי תוספת של 280 דולר
נוסע חמישי ומעלה תוספת של 240 דולר
מלווה 45 דולר לאדם
עבור 7 אורחים ומעלה, יחול תשלום נוסף בסך 65 דולר לאדם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב״ג

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: