אא

לצאת לחופשה בצפון ולהתארח בוילה מפנקת

מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה? וילות בצפון פותחות את שעריהן ומספקות לכם חופשה מפנקת מהסרטים // תוכן פרסומי

וילה גרנד פאלאס. צילום: ארנולד בר וילה גרנד פאלאס. צילום: ארנולד בר
מי לא היה רוצה לצאת לחופשה מפנקת שבה לא צריך לחשוב על כלום? ובכן, זו בדיוק החופשה שמציעים לכם בווילה. וילה בצפון היא המפתח לחופשה מוצלחת. אין אדם שאינו חוזר אל הווילה לאחר שכבר בילה בה פעם אחת. הווילה מתאימה למגוון רחב של הזדמנויות כמו הצעות נישואין, חופשות זוגיות, חופשות משפחתיות, מסיבות של חברים ועוד. כל מה שאתם צריכים הוא לבחור את הווילה המתאימה לכם, להזמין את החופשה הבאה וליהנות כמו שצריך.

המדריך לחופשה המושלמת

סוף כל סוף החלטתם לצאת לחופשה של פעם בחיים (בתקווה שיבואו עוד חופשות מרתקות ונעימות). כדי למקסם את מירב ההנאה מהחופשה, ישנם כמה דברים שחשוב להביא בחשבון:

1. בחרו את המקום המתאים לחופשה.

דבר ראשון, חשוב לבחור את היעד שאליו אתם רוצים להגיע במהלך החופשה שלכם. וילות בצפון, לצורך העניין, מציעות לכם נופש איכותי ויוקרתי עם כל הפינוקים. כאשר נופשים בווילה צפונית מעוצבת ויפהפייה, אתם חופשיים ליהנות משפע של אטרקציות שהיא מציעה. והחלק הטוב ביותר בכל זה שהכול שייך לכם במהלך החופשה. יש לכם בריכה פרטית, ג'קוזי, סאונה, שולחנות משחק, חדר ביליארד, גינה מעוצבת, חדרי שינה נעימים ונוחים, חדרי אמבטיה, מטבח, פינות אוכל ועוד. כך שבגדול אתם רק צריכים להביא את עצמכם לחופשה.

2. את מי אתם רוצים לקחת אתכם לחופשה?

האווירה בחופשה משפיעה על האנשים שאתם רוצים לקחת אתכם לחופשה. כאשר מדובר בחופשה זוגית, למשל, אין מקום להתלבטויות. אבל לפעמים אתם יכולים להתלבט אם לקחת את הילדים הקטנים ביותר או לסדר להם בייביסיטר, בייחוד אם אתם יוצאים לחופשה קצרה. כמו כן, מכיוון שמדובר בחופשה בווילה, ניתן להחליט אם לקחת את הכלב אתכם. ישנם בעלי וילות המאפשרים הכנסת בעלי חיים, כך שסביר להניח שאתם יכולים ליהנות מחברתו של ההולך על ארבע גם כשאתם מבלים כמה ימים מחוץ לבית.

3. מהו הזמן המתאים ביותר לחופשה?

האם אתם רוצים לצאת בחופשת הקיץ או באמצע החורף? תקופת הקיץ נחשבת לעמוסה יותר, כך שסביר להניח שתיתקלו בקושי להזמין ווילה מעכשיו לעוד שבוע. בחורף, לעומת זאת, הווילות זמינות יותר ואף כוללות בריכות מקורות ומחוממות. כך שלא מוכרחים לוותר על השחייה גם בחורף.

4. עניין של מחיר.

כשיוצאים לחופשה, רוצים לדעת שאנחנו לא עוברים את המסגרת של האשראי. אז נכון שממבט ראשון חופשה בווילה נשמעת יוקרתית יתר על המידה, אבל זה לא מדויק. עצם השהות שלכם בווילה מאפשר לכם לחסוך כסף בכמה דרכים. ראשית, בדרך כלל אתם לא צריכים לשלם בנפרד על האטרקציות הכלולות בווילה. ואם זה לא מספיק, אז יש לכם אטרקציות חינמיות בצפון דוגמת מסלולי הליכה, או אטרקציות בעלות סמלית כמו סדנאות אמנות. דבר שני, אתם יכולים לקנות אוכל זול ולהביא אותו למבטח של הווילה, כדי להכין מאכלים ביתיים כמו שרק אתם יודעים. וילה גרנד פאלאס. צילום: ארנולד בר

5. אם כבר להתנתק, אז עד הסוף.

חופשה היא הזדמנות טובה להתנתק מכל הדאגות שמסביב, וזה אומר להתנתק בין השאר מהעבודה. אז נכון שבווילה יש בדרך כלל שירותי ווי-פיי, אבל עשו לעצמכם טובה ותתחברו רק כדי לשלוח הודעה לקרובי המשפחה שלכם שהגעתם בשלום, או כדי לשלוח להם תמונת בוואטסאפ שלכם בבריכה. כשאתם נמצאים בווילה, יש לכם הזדמנות פז להתנתק מכל מה שמסביב, וזה אומר מהודעות ששולח הבוס ושאר העובדים. זכרו, אתם בחופשה.

6. עורכים רשימה של כל מה שצריך לקחת.

הסוד לחופשה מנצחת הוא תכנון תחילה. ערכו רשימה של כל מה שאתם צריכים לווילה. למרבה המזל, הווילה כבר מאובזרת כמו שצריך, כך שאתם צריכים לקחת רק את הדברים הקטנים והחשובים כמו אוכל ועזרה ראשונה לכל מקרה. כמובן, חשוב להתאים את רשימת הדברים לסוג האנשים שמגיעים אתכם. לדוגמה, אם אתם לוקחים אתכם ילדים קטנים, חשוב לקחת טיטולים ובגדים להחלפה.

7. מגיעים עם מצב רוח טוב.

זהו, אתם מוכנים לחופשה, כמעט. כעת, אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לזכור הוא שעליכם לבוא עם מצב רוח טוב. את הדאגות, העבודה והסידורים השאירו בבית. קחו אתכם שפע של מצב רוח טוב ותתחילו ליהנות כמו שצריך מהחופשה שלכם.

הווילה טובה גם למסיבות

וילות רבות מתאימות לא רק לחופשות מפנקות, אלא גם למסיבות. רבים אוהבים לערוך מסיבות בווילה המפוארת וליהנות מהחוויה. כך למשל, צעירים שרוצים לערוך מסיבות רווקים/ רווקות בוחרים בווילה כמקום המתאים ביותר. שם הם יכולים להתפרע עם מוזיקה, אלכוהול ובריכה כאוות נפשם. הווילות מככבות גם בקרב חברות המזמינות מקומות לערבי חברה. שפע האטרקציות – שולחנות משחק ובריכה – מאפשרות לשבור את הקרח בין העובדים וגורמות להם להכיר טוב יותר אחד את השני. וכמובן, אי אפשר לשכוח את מסיבות הבת מצווה והבר מצווה. היום לא מסתפקים בחגיגה קטנה בבית או בבית הכנסת, אלא פונים למקומות הגדולים על מנת לערוך מסיבה מפוארת כמו שצריך. בווילה יש שפע של מקום כדי לערוך כניסות מפוארות עם ברבורים, סוסים, זמרות, ריקודים ועוד. וכמובן, בווילה יש שפע של מקום לריקודים סוערים.

איזו וילה מתאימה לכם?

הדבר האחרון שנותר לבחור הוא הווילה שבה תקיימו את החופשה או המסיבה. האתר www.ttt.co.il מציע לכם חיפוש קל ונגיש של כל הווילות שאתם זקוקים להם. תוכלו לבחור בקלות את הווילה המותאמת יותר למסיבה, או לחופשה בהתאם לצורך. כמו כן, באתר יש את כל המידע על הווילה, כולל תיאורים ותמונות. כך שניתן לשבת יחד ולבחור את הווילה המתאימה בראש שקט. התמונות עוזרות לכם להמחיש פנים הווילה, כך שאתם יכולים לבחור אם להזמין מקום בווילה בעיצוב טבעי וכפרי או בעיצוב מודרני ועירוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: