אא

לצלילי הבוזוקי: מסעדה יוונית חדשה במלון ווסט ת"א

מלון ווסט תל אביב מרשת מלונות טמרס משיק בימים אלה את "סלון יווני" - מסעדה חדשה בהובלת השף גיא פרץ המתמקדת במטבח היווני-ים-תיכוני. סלוניקי זה כאן

מסעדת "סלון יווני" במלון ווסט תל אביב. צילום: שלומי אלפסי מסעדת "סלון יווני" במלון ווסט תל אביב. צילום: שלומי אלפסי
 

מלון ווסט תל אביב, מרשת מלונות טמרס, משיק בימים אלה מסעדה חדשה: מסעדת "סלון יווני" שכולה על טהרת המטבח היווני-ים-תיכוני עם השראה מהטעמים של סלוניקי.

את המסעדה מוביל השף גיא פרץ, שעד לאחרונה עסק בייעוץ קולינרי ללמעלה מ-200 מסעדות, הקים את חברת "פוד-טראק" מצליחה וכתב 4 ספרי בישול. לדברי פרץ, "'סלון יווני' הוקמה בקונספט ייחודי במטרה להעביר את הסועד מסע 'מלוינסקי לסלוניקי' ולתת כבוד לתרבות האירוח והמטבח היווני ים-תיכוני, מיטב חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר בעשייה מדויקת והמון אהבה".

ענת סטריק- דהאן, מנכ"לית משותפת של רשת מלונות טמרס: "אנו נרגשים מפתיחת המסעדה שתגיש ארוחות בוקר בניחוח יווני ותספק לאורחי המלון אטרקציה מהנה בשעות הערב. 'סלון יווני' הוא טבעי עבור מלון ווסט תל אביב השוכן אל מול חוף הים הצפוני של תל אביב. כמו במלון גם המסעדה תתאפיין בשירות חם, אישי עם תחושה ביתית".

במסגרת החיבור של השף פרץ עם המלון, שינה פרץ את תפריט ארוחות הבוקר, אף הן לסגנון יווני מסורתי והן כוללות מזנון יווני ים תיכוני עם דגים מעושנים, סלטים, גבינות בוטיק ומאפים במחיר של 99 שקלים לסועד ופתוחות לקהל הרחב.

התפריט של סלון יווני כולל מגוון מנות, ממנות קטנות, המשתלבות עם כוס יין או אוזו  ועד מנות עיקריות לחוויית שרינג למרכז השולחן.

האירוח במסעדה מתחיל במזטים למרכז השולחן עם ציזיקי עם אורגנו מטוגן ומיני מלפפון, גבינת פטה עיזים מיוון זיתי קלמטה ושרי, איקרא, קונפי טונה בכבישה ביתית, צלחת חריפים, שושקה ופטה יוונית, פרוסות חציל בתחמיץ יווני, סלט שעועית בובס, סלק וגבינה כחולה והרינג. את כל המזטים מלווים בייגל שומשום יווני עם חמאת זעתר טרי, מיקס זיתים יווני, אריסה ולימון כבוש ועוד.

  המאזטים ב"סלון יווני". צילום: שלומי אלפסי   צ'יפס יווני וגבינת פטה. צילום: שלומי אלפסי  

אחרי המזטים, במנות הראשונות, יש סשימי דגים נאים על קרח גרוס וחלוק נחל לוהט לצלייה עצמית, סרדינים ממולאים באריסה שום כוסברה ולימון, עלי גפן חמים על צזיקי רימונים ולימונים כבושים, קרצו'פי ארטישוק, לימונים קלמטה ופלפל חריף, סשימי ים תיכון ולאבנה.

למנות העיקריות, הכין השף פרץ מגוון מאכלים יוונים המבוססים על ים ודגים טריים: קבב לוקוס בגריל על משוויה עגבניות ופלפלים, מיקס דגי ים מטוגנים, חריימה קציצות לוקוס, לימונים כבושים וקלמטה, סטייק לוקוס מטוגן וחמאת מרווה ועוד.

מסעדת "סלון יווני" תפעל בימים ד ו-ה בין השעות 18:00 עד ל24:00 ובימי ו' בין השעות 13:00-17:00 בליווי די ג'יי/נגן יווני.

  סשימי מוסר ים במסעדת "סלון יווני". צילום: שלומי אלפסי לעיצוב המסעדה אחראי בני כוהנר, שעיצב את המקום לפי פלטת הצבעים הכחולה-לבנה המאפיינת את הבתים הלבנים-כחולים באיים היווניים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםרשת מלונות טמרספספורט קולינריהשף גיא פרץענת סטריק דהאן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: