אא

לראשונה: האונייה "נורוויג'ן פרימה" יורדת למים

ספינת נורוויג'ן פרימה, הראשונה בסדרה של 6 ספינות חדשות של NCL המכונה "פרימה", נמתחת לאורך של 295 מטר, שוקלת 142,500 טון ובעלת קיבולת של כ-3,215 אורחים. תחל להציע קרוזים החל מקיץ 2022

נורוויג'ן פרימה. צילום: יח"צ נורוויג'ן פרימה. צילום: יח"צ
חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין הכריזה לראשונה על ירידתה למים של האונייה המתקדמת ביותר שלה: נורוויג'ן פרימה (Norwegian Prima). הספינה הפליגה ממספנת פינקנטיירי (Fincantieri) שבמרגרה, איטליה. נורוויג'ן פרימה, הראשונה בסדרה של 6 אוניות חדשות המכונה "פרימה", נמתחת לאורך של 295 מטרים, שוקלת 142,500 טון ובעלת קיבולת של כ-3,215 אורחים. הירידה למים מסמלת את השלמתן של עבודות הצביעה והציור על גבי נורוויג'ן פרימה, הכוללות יצירות אמנות בעיצובו של אמן הגרפיטי האיטלקי מנואל די ריטה, הידוע בכינויו "פיטה". כעת, נמשכת העבודה על עיצוב הפנים וחדרי האירוח של נורוויג'ן פרימה, לפני שתימסר רשמית ל-NCL ותתחיל להפליג בקיץ 2022.

הארי סומר, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין: "ירידה למים של אונייה חדשה היא תמיד אבן דרך משמעותית, אבל זו מיוחדת במיוחד. האונייה השמונה עשרה שלנו, נורוויג'ן פרימה, מייצגת פרק חדש ומרגש עבור המותג שלנו ומצייגת את הספינה הראשונה להימסר במסגרת השקת סדרת אוניות הפרימה פורצת הדרך שלנו. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים שלנו בפינקנטיירי על מנת לספק כלי שייט מדהים באמת. התשוקה, המיומנות והאומנות שלהם הביאו לחיים את אחת הספינות המסוגננות והחדשניות ביותר שהפליגו אי פעם. אני נרגש שאנו עכשיו צעד אחד קרוב יותר לברך את האורחים שלנו על סיפון הספינה בעוד 12 חודשים". לואיג'י מטראצו, מנהל חטיבת ספינות הסחר בפינקנטיירי: "הירידה למים של נורוויג'ן פרימה מסמלת אמון מחודש בענף השייט ועידן חדש לבניית ספינות. אנו שמחים לחגוג לא רק חודשים רבים של עבודה קשה, אלא גם את הרוח האמיתית של שיתוף פעולה בין המותגים שלנו – שותפות חלוצה שתוביל את הדרך להשקת סדרת הפרימה החדשה שלNCL". נורוויג'ן פרימה. צילום: יח"צ החל מקיץ 2022, נורוויג'ן פרימה תציע מספר מסלולים בצפון אירופה עם הפלגות מאמסטרדם וקופנהגן. לאחר מכן, תמשיך בהפלגה טרנס-אטלנטית בת 12 ימים מסאות'המפטון, בריטניה, לניו יורק, דרך איי שטלנד, סקוטלנד, הליפקס, נובה סקוטיה ותכלול שהיית לילה ממושכת ברייקיאוויק שבאיסלנד. במהלך הסתיו והחורף, נורוויג'ן פרימה תציע מגוון הפלגות לנמל ברמודה והאיים הקרייבים שיצאו מניו יורק, גלבסטון, טקסס, מיאמי ואורלנדו, פלורידה, כולל עגינה באיים הפרטיים של החברה - הארווסט קיי (Harvest Caye), בליז וגרייט סטריפ קיי (Great Stirrup Cay) באיי הבהאמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםNCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: