אא

לרגל יום האישה הבינלאומי: משרד התיירות יקיים כנס העלאת מודעות לחופשה בטוחה לנשים

משרד התיירות יקיים ביום חמישי הקרוב (10.3.22), לציון יום האישה הבינלאומי, כנס שיעסוק בשמירה על זכויות הנשים בישראל בדגש על עולם התיירות. שר התיירות: נמשיך לפעול יחד למען קידום מעמד האישה והשוויון המגדרי בעולם התיירות ומחוצה לו"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
לרגל יום האישה הבינלאומי, משרד התיירות יקיים כנס העלאת מודעות לחופשה בטוחה לנשים. במשרד התיירות מציינים כי המשרד רואה את נושא השוויון המגדרי כערך חשוב בעשייתו, יקיים ביום חמישי הקרוב (10.3.22), לציון יום האישה הבינלאומי, כנס שיעסוק בשמירה על זכויות הנשים בישראל בדגש על עולם התיירות. הכנס יכלול שיח בין אנשי תעשיית התיירות לבין ארגונים המייצגים את קידום זכויות הנשים בישראל, מתוך הסתכלות כנה על חווית הנשים בעת חופשתן בישראל, ומציאת פתרונות ברי פעולה לשם הפיכת המרחב הציבורי בטוח, גם בתיירות.

באירוע תציג שדולת הנשים, המהווה שותף מוביל למהלך, סקירה בינלאומית על הנעשה בתחום, וכן יוצגו יוזמות, בין היתר של התאחדות המלונות בישראל ושל "עיר עולם", הפועלות בשטח ומקדמות מטרה חשובה זה. שר התיירות יואל רזבוזוב: "כעת כשהשמיים פתוחים והתיירות חוזרת לישראל, חשוב יותר מתמיד ולהבטיח ולדאוג שכל תייר ותיירת יזכו לחוויה הטובה ביותר שאנו כמדינה יכולים להציע ושכולם וכולן ירגישו בטוחים בארץ הנפלאה שלנו. אני יודע שיחד עם הגופים הנהדרים שנרתמו ושלוקחים חלק באירוע, נמשיך לפעול יחד למען קידום מעמד האישה והשוויון המגדרי בעולם התיירות ומחוצה לו".
יואל רזבוזוב, שר התיירות.יואל רזבוזוב, שר התיירות.
נמשיך לפעול יחד למען קידום מעמד האישה והשוויון המגדרי״. רזבוזוב.  צילום: תמר מצפי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמשרד התיירותשר התיירות יואל רזבוזוב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: