אא

לשכת תיירות נכנסת: דרושים כ-15 מיליון ש' לחודש לשרידות חברי הלשכה

במסגרת המאבק שלשכת מארגני התיירות הנכנסת מנהלת מול משרדי התיירות והאוצר, החליטה לשכור שירותי לובינג, יחסי ציבור ומומחה לרגולציה ונהלים לקבלת וניהול תקציבים מטעם המדינה. קוראת לחבריה שטרם שילמו, לשלם דמי חבר

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת. צילום: יחצ יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת. צילום: יחצ

לשכת מארגני תיירות נכנסת נאבקת מול משרדי התיירות והאוצר לקבלת סיוע כספי להצלת חבריה. ההערכה הראשונית של הלשכה כי נדרשים כ-15 מיליון שקלים לכל חודש לשרידות של 140 חברי הלשכה, שיאפשרו שימור של כ-1,500 עובדים ותמיכה במסגרות העסקיות הפועלות בסביבת אפס הכנסות וללא אופק ברור. הנהלת הלשכה קיבלה החלטה לעשות כל מאמץ ולהקצות כל תקציב נדרש לצורך גיבוש ואישור מתווה תקציבי להצלת עסקי חברי הלשכה. הוחלט לגבש צוות מקצועי שיכלול משרד שירותי לובינג, חברה לניהול יחסי ציבור ומומחה לרגולציה ונהלים לקבלת וניהול תקציבים מטעם המדינה. ההנהלה התחלקה לצוותי עבודה יעודים לטיפול במגוון הנושאים וניהול מו"מ עם היועצים המקצועיים אותם הוחלט לגייס למען המאבק לשרידות חברי הלשכה.

ההנהלה דנה בהשלכות התקציביות על הלשכה וחברת סמייל. הלשכה הנחתה להכין תקציב פעילות הכולל את ההוצאות המיוחדות של משבר הקורונה וביניהם הפעלת ערוץ ההרצאות, יעוץ מקצועי, לובינג, יחסי ציבור, תשלומים שוטפים ופרויקטים שנמצאים בשלבי מימוש. הלשכה מעריכה כי ההפסד הצפוי לאור התקציבים הנדרשים לניהול המאבק והפעילות יעלה על כמיליון שקל. לאור המצב מסתבר כי קיים קושי בתשלום דמי החבר ע"י חברי הלשכה. הנהלת הלשכה קוראת לכל החברים להשלים תשלום דמי החבר המופחתים שנשלחו לגבייה. כמו כן, להשלים תשלום חובות עבור שירותים שהתקבלו מחברת סמייל כולל רכישות כרטיסי כניסה למקומות. השירותים ניתנו לחברים והכסף נדרש לפעילות הדחופה של הלשכה.

בלשכה מציינים, "נדרשים תקציבים גדולים מאוד לפעילות עבור חברי הלשכה. התקציבים הנדרשים להפעלת מומחים ויעוץ מקצועי לקידום המתווים, כולל הפעלת משרדי הלשכה לאחר צמצום משמעותי ברמת ההוצאות והשכר, מחייבים את הברור מאליו. הכדאיות הכלכלית עבור החברים אינה מוטלת בספק. ההנהלה קוראת לחברים שטרם השלימו תשלום חובות עבר לעשות זאת לאלתר". יוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה, דיווח על מספר פגישות שהתקיימו עם חברות מסחריות המנסות לגבש שירותי העברה וניהול תנועת תיירים מחו"ל תחת מגבלות בריאותיות של הרשויות. חלק מהחברות מופיעות גם בפני צוותי העבודה של המל"ל. בלשכה ממתינים כי יינתנו אישורים ע"י משרד הבריאות ושאר הרשויות הרלוונטיות כדי לשתף פעולה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםלשכת מארגני תיירות נכנסת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: