אא

שירות חדש באל על: Time To Think – שמירת הזמנת כרטיס טיסה ל-48 שעות

אל על משיקה מגוון שירותים דיגיטליים חדשים ללקוחותיה כמו שמירת כרטיס טיסה במחיר נקוב למשך 48 שעות תמורת 5 דולר, שמירת מסמכים אישיים הנדרשים לטיסה באפליקציית אל על ועוד

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
אל על מרחיבה בימים אלה את מגוון השירותים הדיגיטליים ללקוחותיה, משלב הזמנת הטיסה ועד הטיסה עצמה ולאחריה, כדלקמן: שירות שמירת הזמנה Time To Think – השירות החדש יאפשר שמירת הזמנה במחיר הנקוב באותה העת למשך 48 שעות, כדי לאפשר ללקוח זמן להתלבטות נוספת בנוגע לטיסה, מבלי להחמיץ את ההזדמנות למחיר האטרקטיבי המוצע לו ברגע הנתון. השירות תקף לרכישה למעלה מ-7 ימים ממועד ההמראה של הטיסה הלוך. השירות תקף רק לטיסות הלוך וחזור (לא לכיוון אחד). השירות אינו תקף עבור כרטיסי טיסה מסוג Lite, בונוס וכרטיסי CASH&POINTS. לא ניתן לשלם בעבור השירות באמצעות נקודות או בשילוב של כסף ונקודות. השירות תקף להזמנת טיסות ישירות של אל על (כולל טיסות קודשייר). השירות אינו תקף לטיסות אינטרליין עם עצירות ביניים. עלות השימוש בשירות הוא 5 דולר לכל נוסע בהזמנה (ללא תינוקות, עליהם השירות חל ללא תשלום). לא ניתן לבטל את השירות לאחר הרכישה ולא ניתן לקבל החזר על שירות שמירת ההזמנה. במהלך 48 השעות הלקוח יכול לבחור אם לממש את ההזמנה או לא. רק לאחר השלמת ההזמנה המלאה ניתן להוסיף כבודה והושבה. שירות שמירת מסמכים אישיים הנדרשים לטיסה באפליקציית אל על – מהיום (ב') ניתן לשמור את כל מסמכי הנסיעה, כולל הצהרת בריאות ובדיקת קורונה, באפליקציית אל על. השירות מעניק גישה מהירה ונוחה בכל שלבי הבידוק, ביקורות הגבולות וכדומה. בנוסף, שמירת המסמכים באפליקציה חוסכת ללקוח את ההצטיידות בניירת והצגתה בנמלי התעופה לדיילי הקרקע. שירות שינוי טיסה אונליין עד שעתיים לפני ההמראה, ללא תשלום דמי שינוי – אל על מאפשרת לשנות באופן עצמאי אונליין את התאריך ו/או את שעת הטיסה מבלי לפנות לנציג שירות. את השינויים ניתן לבצע ללא תשלום דמי שינוי (למעט תשלום הפרשי מחיר, במידה וקיימים). שינוי כרטיס טיסה אונליין מתאפשר כאשר כרטיס הטיסה המקורי נרכש דרך אתר אל על או דרך האפליקציה בלבד ובתנאי שכרטיס הטיסה הוא עבור טיסה ישירה של אל על (כולל טיסות קודשייר) ולאותו היעד שאליו נרכש הכרטיס המקורי (שינוי היעד אפשרי במוקד). השינוי אפשרי ביחס לכלל מחלקות הרישום: תיירים, פרימיום ועסקים, ולא ניתן לשנות את כרטיס הטיסה המקורי לכרטיס טיסה בשווי נמוך יותר. השינוי אונליין יתבצע עבור כל הנוסעים באותה הזמנה ולא ניתן לבצע שינוי אונליין ביחס לכרטיס צעיר (גילאי 12 עד 15). השינוי אפשרי אם כרטיס הטיסה המקורי שולם בכרטיס אשראי/ שובר זיכוי, ובשלב זה לא ניתן לבצע שינוי ביחס לכרטיס טיסה שנרכש באשראי בשילוב עם נקודות (CASH&POINTS) או לכרטיסי בונוס. לא ניתן לבצע שינוי בכרטיס טיסה שביחס אליו נרכשו הטבות, כדוגמת קניית מושב, מזוודה, שדרוג מושב, ואם נבחר מושב בטיסה המקורית, הבחירה המקורית תתבטל ויהיה צורך לבחור מושב בהתאם לזמינות הקיימת בטיסה החדשה. עמית שגיא, מנהל מערך השיווק והדיגיטל של אל על: "כדי להמשיך לשפר ולשדרג את חוויית הלקוח, אנו משקיעים מאמץ רב בהרחבת השירותים הדיגיטליים שאל על מציעה. המוצרים הדיגיטליים שאנו משיקים בימים אלה נולדו מתוך הבנת הצרכים המשתנים של לקוחותינו ועוד צפויים להתרחב בהמשך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: