אא

וינה עם ילדים: חלום למשפחות

אחד הסודות הפחות מוכרים של וינה הוא היותה עיר מלהיבה גם למשפחות עם ילדים. ריכזנו את מיטב האטרקציות: מפארק שעשועים ועד גן החיות. תתחילו לארוז ואל תשכחו לספר לנו איך היה השטרודל

Wiener Rathaus - צילום: Vienna Tourist Board Wiener Rathaus - צילום: Vienna Tourist Board

וינה, בירת אוסטריה, אחת הערים היפות באירופה, מציעה לתושביה רמת חיים גבוהה ולתיירים המבקרים בה, שלל אטרקציות: משפע תרבותי, לרבות מוזיאונים מרשימים, תיאטרון משובח, מופעי קונצרטים ואופרה בחללים מרהיבים, דרך עושר אדריכלי והיצע רב של אתרים היסטוריים. בעיר יש גם סצנה קולינרית בועטת עם מסעדות מעולות שלא כדאי להחמיץ בהן את השניצל הווינאי המפורסם וכמובן, בתי קפה נהדרים עם עוגות שטרודל ומאפים אחרים, ללקק את האצבעות. וינה מציעה גם חוויית קניות במרכזה ובעיר הקניות הענקית הנמצאת כחצי שעה נסיעה מהמרכז. 

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
 האטרקציות הבולטות ביותר בווינה למשפחות עם ילדים:

ארמון Schönbrunn - מומלץ להקדיש יום שלם לביקור בארמון הגדול בווינה, המוקף גנים עם מזרקות, פסלים ותצפית על העיר. כדאי לסייר בין חדרי הארמון ולשמוע הסברים על החיים שהתנהלו בין כתליו או לטייל בגינת הארמון היפה וליהנות ממה שהמתחם מציע לילדים.

גן החיות Tiergarten Schönbrunn - גן החיות העתיק והידוע של וינה נוסד בשנת 1750 ונחשב לאחד מוותיקי גני החיות בעולם. יש בו כמה מאות בעלי חיים. ההנהלה מקפידה לדמות את הסביבה הטבעית של בעלי החיים ולאפשר למבקרים לחוש שהם מצויים הכי קרוב לטבע.

מוזיאון Kaiserkinder Schönbrunn - ממוקם במתחם הארמון. לילדים יש אפשרות ללמוד בצורה חווייתית על חיי מלכים בעבר, נסיכים ונסיכות. הלבוש שלהם, הדרך בה בילו את היומיום, ריקודיהם וחוויות אחרות מעולם המלוכה. בגנים הסובבים את הארמון יש מבוך צמחים, שהוא תמיד אטרקציה עבור צעירים. ואם נשאר עוד כוח וזמן, ממליצים סוכני קבוצת התיירות ג'נסיס, כדאי להירשם לסדנה קצרה בנושא: אפיית שטרודל. המשתתפים מקבלים כובע וסינר של אופים ומתכון, והנה יש אפשרות ללמוד איך הופכים לאופים מדופלמים.

מוזיאון Illusions Vienna - במוזיאון האשליות אפשר לאתגר את הדמיון ואת המחשבה. יש במוזיאון מנהרה, שהליכה בה מייצרת אשליה כאילו הכול הפוך, מראות והולוגרמות המעוותות את מראה הגוף והחפצים. חדר שמדמה היעדר כוח משיכה ואטרקציות רבות אחרות שמשלבות שעשועי מחשבה ודמיון, עולם הפוך, שבו הגבוהים נראים נמוכים והנמוכים חשים גבוהים.

צילום: Vienna Tourist Boardצילום: Vienna Tourist Board

פארקי השעשועים של וינה

פארק Prater Amusement - במרכז וינה נמצא גן ענק ורחב ידיים ובו מרחבי דשא, המאפשרים פיקניק משפחתי או מנוחה משוטטות בין נפלאות העיר. בשבילי הפארק מסתובבים בין המדשאות עגלונים, שמציעים טיול על סוס ועגלה. אך, אין ספק, שהאטרקציה המרכזית בפארק היא גלגל ענק, שמאפשר תצפית מרהיבה על העיר ולידו לונה פארק גדול משמח ילדים. כ-200 מתקנים יש בלונה פארק לילדים צעירים וגם למתבגרים (או מבוגרים). זה המקום להוציא אדרנלין בנסיעה ברכבת הרים או ברכבת השדים, במתחם המכוניות המתנגשות, או במתחמי הקליעה למטרה. את הבטן אפשר להשביע בדוכני האוכל הפזורים במקום. בסמוך, ממוקם מוזיאון מאדאם טוסו של וינה, ובו עשרות רבות של דמויות מוכרות משעווה, כולל ידוענים שהילדים מכירים וירצו סלפי.

פארק Danube Island - בווינה יש מספר גדול של פארקים גדולים ומטופחים, בהם יכולים המבוגרים לנוח, שעה שהילדים מוציאים אנרגיה במתקנים השונים. אחד הפארקים שסוכני הנסיעות של ג'נסיס ממליצים עליו הוא: אי הדנובה Danube Island - רצועת חוף שנבנתה על הדנובה, באורך של כ-20 ק"מ וברוחב 200 מטר בלבד. האי המלאכותי הזה, שנבנה במקור כדי להגן על וינה מפני שיטפונות, משמש את התיירים והמקומיים לבילוי של רחצה בנהר, בחודשי הקיץ, לפעילויות ספורט, להשכרת סירות, לשעשועי מים ולמפלט רגוע ממרכז העיר.

פארק Oberlaa Therme - עולם המים של וינה נמצא כחצי שעת נסיעה ממרכז העיר. המבוגרים יכולים ליהנות מחוויית מים, ספא ושלווה והילדים ממגלשות מים, בריכות עם זרמים, מפלים ומקפצות. יש בפארק גם בריכת פעוטות ופינות מנוחה. בנוסף, המקום מציע לילדים פינות ציור, משחקי כדור ואפשרויות בילוי אחרות שבזכותן הפארק הוא אטרקציית חובה למשפחות המבקרות בווינה.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאוסטריהוינה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: