אא

מהירי החלטה? Wizz Air משיקה קו חדש לאירופה במחיר היכרות של 39 שקלים

חברת הלואו קוסט Wizz Air משיקה יחד עם משרד התיירות קו חדש: וילנה אילת. הקו יחל לפעול כבר בחודש אוקטובר הקרוב (2019). מהירי החלטה? תוכלו לרכוש כבר היום כרטיסים במחירי השקה של החל מ-39 שקלים לכיוון. כל הפרטים

וילנה וילנה
  עידן הלאו קוסט ממשיך לתת את אותותיו ולחבר את ישראל אל יעדים חדשים ומפתיעים. היום (ה'), הודיעה חברת Wizz Air על פתיחתו של קו חדש מוילנא לאילת. צעד זה נעשה בשיתוף משרד התיירות וחברת התעופה צפויה לקבל עליו תגמול של 66 אירו לנוסע מטעם המשרד. כמו כן, המלונאים באילת התחייבו ליצור פעילויות ועניין לתיירים החדשים הצפויים להגיע אל העיר. מתמרה ווליוס דוברת חברת Wizz Air נמסר: "אנו מודיעים היום על הרחבת פעילותה של חברת WIZZ AIR בישראל ובאילת בפרט ומדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין וילנה-אילת לחורף 2019-2020. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות". הקו החדש יחל לפעול כבר בחודש אוקטובר הקרוב, עם שתי טיסות שבועיות שיפעלו בימי שלישי ושבת בעלות של החל מ-39 שקלים לכיוון. ההזמנות לקו החדש צפויות להיפתח היום (ה'), דרך האתר והאפליקציה של חברת התעופה Wizz Air. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה.
צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, התייחס אל המהלך וציין: "הרחבת הפעילות של Wizz Air בישראל ופתיחת קו חדש מוילנה לאילת, הן הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל. בשנים האחרונות חברות התעופה והתיירים מגלים את המוצר התיירותי האיכותי שמציעה ישראל וכמובן את הערך של המוצר המדברי. אני סמוך ובטוח שהקשרים ההדוקים שלנו עם Wizz Air יסייעו לנו לשבור שיאים נוספים בתיירות". ראוי לציין כי משרד התיירות אינו אחראי על המחיר וטיב השירות של חברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאילתליטאוילנאלאו קוסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: