אא

מונדיאל 2022 - כל מה שצריך לדעת לפני טורניר הכדורגל הפופולארי בעולם

המונדיאל הקרוב הולך להיות יוצא דופן, כדי שתוכלו להיערך אליו, ספורטיבי חבילות ספורט לחו״ל מגישים לכם המידע שחשוב בדרך אל עוד חגיגה ענקית בכדורגל העולמי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK

מונדיאל 2022

אז אחרי הפסקה של 4 שנים, המונדיאל שוב מתקרב אלינו, והפעם יש כמה דברים מאוד ייחודים שמלווים את ההכנות לטורניר. הנתון הראשון והמרכזי ביותר הוא שבפעם הראשונה בתולדות משחקי גביע העולם, הטורניר נערך במדינה מוסלמית. המדינה היא כמובן קטאר, שהשקיע סכומי כסף אדירים בדרך לטורניר מושקע במיוחד. הקטארים השקיעו משאבים אדירים בכל מה שקשור להכנות למשחקים כדי לדאוג לכך שהאירוח אצלם יהפוך את הטורניר הזה להיות בלתי נשכח באמת. עם זאת, במהלך ההכנה היו לא מעט קשיים לקטארים, אך נראה שלקראת הטורניר הכל הולך להיות מוכן להצגה הגדולה.

כרטיסים למונדיאל

בתור ישראלים, הנבחרת שלנו לא תהיה שם, אולם זה לא מונע מאיתנו את הרצון לקחת חלק בתור אוהדים במשחקי כרטיסים למשחקי כדורגל. על אף שקטאר היא מדינה מוסלמית, ישראלים יוכלו להיכנס למדינה לצורך המשחקים כיון שהתאחדות הכדורגל העולמית אוסרת על אפליית בכניסת אוהדים.

חבילות למונדיאל

כמו בכל טורניר, חבילה עבור אוהד מורכבת משלושה דברים, כרטיסים למשחקים, טיסה ומלון שבו תשהו במהלך תקופת השהות בקטאר. כיצד עדיף לבנות את החבילה, באופן עצמאי או לקנות חבילת הכל כלול? כדי לענות על השאלה הזו, פנינו לאיש מקצוע מהתחום: ערן מירנקר, מנכ״ל ספורטיבי חבילות ספורט לחו״ל: ״ניתן לרכוש כרטיסים למשחקים בנפרד ולהזמין באופן עצמאי טיסות ומלונות. לחילופין, ניתן להזמין חבילה שכוללת כרטיסי טיסה לקטאר, מלון וכרטיסים למשחקים. הייתי ממליץ להזמין בהקדם האפשרי עקב מחסור גדול בחדרי מלון והביקוש הגדול שצפוי לכרטיסים למשחקים״.

ביקוש למונדיאל

כאמור הביקוש למונדיאל בקטאר נמצא כבר עכשיו בהיקפים חסרי תקדים, כאשר אוהדים רבים מהמגזר הערבי גם מעוניינים לקחת חלק במונדיאל. בדרך אל היעד, תצטרכו להתמודד עם מספר קשיים, ואנחנו כאן כדי להדריך אתכם בצורה הנכונה.

טיסה

הדבר הראשן שאותו יש לסגור הוא כמובן הדרך שלכם להגיע לקטאר. כיום, אין קו שמחבר באופן ישיר בין מדינת ישראל לקטאר, מה שאומר שעליכם לטוס דרך יעד נוסף (קונקשיין). האפשרויות שעומדות לרשותכן הן לטוס לאחת הערים האירופאיות הקרובות, ומשם לקחת טיסת המשך לקטאר. לחילופין, ניתן לטוס לשדה התעופה בעמאן ומשם לקחת טיסה ישירה לקטאר.

מלון

קטאר מציעה לאוהדים הרבים שיגיעו להנות ממלונות ברמה גבוהה ביותר. עם זאת, המחיר של המלונות הללו יהיה בהתאם, ולכן אם אתם מוכנים להתפשר על מלון, עומדת לפניכם האפשרות ללכת על מלונות פשוטים יותר.

כרטיסים למשחקים

החלק האחרון אבל כמובן שהוא החשוב מכולם הוא בחירת הכרטיסים למשחקים. המחיר של כרטיס לכל משחק נקבע לפי שני גורמים. הראשון הוא כמובן המיקום שלכם במגרש, כאשר האיכות מדורגת לפי 3 רמות שונות. ככל שהמיקום טוב יותר הכרטיס כמובן יהיה יקר יותר. הנתון השני שמשפיע על המחיר של הכרטיס הוא השלב בטורניר שבו נערך המשחק. ככל שהטורניר מתקדם הכניסה למשחקים תהיה יקרה יותר. חשוב לציים שכרגע לא ניתן לדעת מי תהיינה הנבחרות שמשחקות בשלבי הטורניר המתקדמים ולכן קנייה של כרטיס כזה היא בלי לדעת מי ישחקו במשחק.

מה הכי טוב?

ההמלצה שלנו היא ללכת על חבילה שמאפשרת לכם לקנות הכל באופן מסודר בלי לדאוג יותר מידי. אנחנו בספורטיבי חבילות ספורט לחו״ל מאמינים שהשקט הנפשי שלכם הוא הדבר החשוב באמת, ודרכנו אתם יכולים לבחור בין מגוון חבילות שיאפשרו לכם להיות חלק מחוויה בלתי נשכחת בקטאר.

קורונה

ההמלצה האחרונה שלנו בעקבות אירועי הקורונה היא לוודא שיש לכם אפשרות לקבל החזר על כרטיסים במקרה של ביטול. עד המונדיאל יש עוד זמן ולכן כדי לוודא מראש שבמקרה הצורך תוכלו לבטל את החבילה שהזמנתם ולקבל עליה החזר מלא.

לסיכום

עבור המונדיאל בקטאר, ניתן לקנות חבילות הכל כלול או לבנות חבילה באופן עצמאי. בכל מקרה, חשוב לוודא שכל דבר שאתם מזמינים ניתן לבטל למקרה שבו הקורונה לא תאפשר לכם לטוס ולהנות ממשחקי גביע העולם שנערכים בקטאר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: