אא

מותג המשקפיים Ray-Ban משיק את קולקציית Colorblock

קולקציית Colorblock, מהדורה מיוחדת, לוקחת את הפופ לעתיד עם דגם המשקפיים המקורי The Wayfarer שלנצח יהיה סמל לתרבות הצעירים

ריי באן קולקציית קולור בלוק. צילום: יח״צ ריי באן קולקציית קולור בלוק. צילום: יח״צ

קולקציית Colorblock, מהדורה מיוחדת, לוקחת את הפופ לעתיד עם דגם המשקפיים המקורי The Wayfarer שלנצח יהיה סמל לתרבות הצעירים. ממהפכת הרוק של שנות ה-60, סצנת האמנות של שנות ה-80, חוד החנית של תרבות ההיפ-הופ של שנות ה-90, ה-Wayfarer נוחת כעת ב-2022 עם אינטרפרטציה חדשה ובהירה במיוחד.

קולקציית המשקפיים החדשה עוצבה בהשראת הצורות הנוזלות והגוונים הזוהרים של האמנות דיגיטלית, הצבעים בקולקציה הם בגווני פסטל אשר יוצרים פלטת ניגודיות גבוהה עם משיכה חובה. הקמפיין מטשטש את הגבולות בין העולם האמיתי למציאות מדומה, ניגודים שובבים מסמנים ספקטרום צבעים אוניברסלי עם אופטימיות רעננה, כך שהעונה הזו עוסקת בהוספת קורטוב שובב של תעוזה.

המסגרות שקופות אופנתיות בגווני קיץ בהירים, אשר מוסיפים קורטוב של תעוזה לסגנון המשקפיים המוכר ביותר בעולם. עדשות Ray-Ban מקוריות בכתום, אדום, כחול בהיר ואפור כהה, עדשות כרומנס המרגישות כמו מראת קריסטל ועדשות Transitions מבטיחות שהחיים תמיד ייראו בהירים וקרירים יותר ממה שאי פעם יכולת לדמיין.

הקולקציה מגיעה בצבעים הבאים: מסגרת סגולה עם עדשות כתומות, מסגרת כחולה עם עדשות אדומות, מסגרת ירוקה עם עדשות מראה אפורות כהות או כרומנס מדורגות ומסגרת אדומה עם עדשות טרנזיציות בצבע כחול ספיר או שקופות.

ריי באן קולקציית קולור בלוק. צילום: יח״צ

המהדורה המיוחדת כוללת 4 שילובי קולורבלוק שקופים, לוקחת את הטרנד החם ביותר של הקיץ לשלב הבא, ומשלבת גוונים בלתי צפויים אך משלימים עם סגנון עכשווי. בנוסף, למי שרוצה לקחת את זה לשלב הבא, המהדורה המיוחדת כוללת שתי אפשרויות עדשות פרימיום: עדשות Chromance מתקדמות עם שיפור ניגודיות שמביאות בהירות טובה יותר ומגבירות צבעים; ועדשות קריסטל עם טכנולוגיית Transitions שמתאימות בצורה חלקה לכל תנאי האור, החל מבפנים בהיר ועד שחשוך בחוץ.

את התמונות שמובילות את הקמפיין העולמי עיצבה באופן בלעדי האומנית והמנהלת הקריאטיבית הישראלית דונה עדי, המתגוררת בלוס אנג'לס. דונה עדי ידועה בסגנון האיור הייחודי שלה ומשלבת איורים מרהיבים עם צילומי סגנון חיים ואופנה כדי לשקף את הרוח האנרגטית של גווני ה-Colorblock.

טווח מחירים של הקולוקציה החדשה עומד על 749 שקלים עד 929 שקלים, כשניתן להשיג אותם בחנויות משווק מורשה ריי-באן ברחבי הארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםצרכנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: