אא

מותג התעופה החזק בעולם הוא....

Brand Finance, חברת דירוג המותגים הבינלאומית, ערכה גם השנה דירוג של מותגי התעופה החזקים בעולם, ובראש הרשימה, המסכמת מדדים שונים, ניצבת כבר לא במפתיע חברת איירופלוט

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת התעופה הרוסית איירופלוט נבחרה שוב זו השנה השלישית ברציפות כמותג התעופה המוביל בעולם.

Brand Finance, חברת דירוג המותגים הבינלאומית, העורכת מדי שנה דירוג של כל החברות הבינלאומיות בתחומים שונים, וגם השנה ערכה דירוג של מותגי התעופה החזקים בעולם, לצד הדירוג המסורתי של חברות התעופה בעלות הערך הרב ביותר.

ציון הבחירה על ידי חברת Brand Finance הבינלאומית נחגג בלונדון בשבוע שעבר, מותגים נוספים שצויינו כללו את חברת קוקה קולה, רשת הילטון ופרארי.

איירופלוט המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, נבחרה כאמור על סמך בדיקת היכרות הקהל עם המותג, השקעה בשיווק, נאמנות נוסעים, שביעות רצון העובדים ושמה הטוב של החברה.

הערכת חוזק המותג מבוססת על בחינת הביצועים הנוכחיים של החברה, התפיסה וההערכה של הלקוחות, תחזית ביצועים ורווח עתידי. כ-30 מדדים שונים נבדקים בקטגוריה של חוזק מותג התעופה, וביניהם: גודל הצי, גיל ממוצע של המטוסים, אמצעי בטיחות, מספר עובדים, השקעות החברה, הישגים תפעוליים, תוצאות עסקיות, פעילות שיווק, נאמנות הנוסעים, וכן דירוגים והערכות של גורמים בתעשיית התעופה העולמית.

מנכ"ל איירופלוט ויטאלי סאבלייב, אמר שהחברה זוכה להטיס מיליוני נוסעים ממדינות רבות עקב רמת השירות הגבוהה וציין שהחברה פועלת כבר כמאה שנה.

סאבלייב הוסיף ואמר כי: "החברה מצליחה להביא מותג רוסי מוביל אל הבמה הבינלאומית בין השאר בעזרת תמיכתה במותג מפורסם אחר, זה של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד."

כזכור, איירופלוט הינה אחת מנותנות החסות הראשיות של מנצ'סטר יונייטד שהינה בעצמה נחשבת למועדון כדורגל הממותג בעולם. טסים למנצ'סטר?  כדורגל-אוכל-מוזיקה. לא סתם הפכה העיר מנצ'סטר למוקד התיירות השני בממלכה המאוחדת אחרי לונדון -קבלו את ההמלצות הכי שוות לביקור בעיר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאיירופלוט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: