אא

המותג החדש של הילטון: Signia Hilton

המותג יפנה בעיקר אל אנשי עסקים, כאשר בתי המלון אשר יכילו כ- 500 חדרים, מיועדים למפגשים ואירועים עסקיים. Signia הינו המותג ה-17 של הרשת, כאשר האחרון היה "מוטו" (Motto) שהוענק לבתי מלון קטנים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
בסוף השבוע האחרון, הכריזה רשת הילטון העולמית על מותג חדש - Signia Hilton. השלט Signia Hilton יתנוסס מעל בתי מלון המיועדים לאנשי עסקים, הממוקדים באפשרויות של מפגשים ואירועים עסקיים. הילטון מחזיקה במותגים מפורסמים נוספים, האחרון שהתווסף לרשימה שבה כבר 16 מותגים היה "מוטו" (Motto) שהוענק לבתי מלון קטנים, "מלונות-מיקרו" בלשונה של החברה, שבהם יהיו כ-100 חדרים.

ההחלטה לייצר את המותג החדש Signia מקורה בלקוחותיה של החברה ובבעלים של בתי מלון שהילטון מפעילה ומנהלת. הרעיון מאחורי המותג הוא שידרוג של בתי מלון עסקיים על בסיס קריטריונים אחידים. העיר הראשונה ששם המותג Signia יתנוסס בה תהיה אורלנדו שם יחנך בית המלון ב-2020. אחריה יבואו אינדיאנפוליס ואטלנטה. בתי המלון הללו שבהם יהיו כ-500 חדרים יאופיינו בטכנולוגיה מודרנית לשימושם של הלקוחות, עיצוב ייחודי, מתחמים המתאימים למפגשים עסקיים, אפשרויות הסעדה מגוונות בניהול שפים והיצע של אפשרויות פעילות בריאותית-גופנית כמו ספא ומכוני כושר ליחידים ולקבוצות. בהודעת החברה נמסר עוד שלובי בתי המלון Signia ישקפו את התרבות המקומית עם היבטים אומנותיים. החדרים יהיו מצויידים בטכנולוגיה מתקדמת שתוצע לאורחים שיוכלו לתפעל אותה באמצעות האפליקציה של הילטון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהילטון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: