אא

מיזם חדש לאיסתא ואל על: חבילות קולינאריות בפוקט

מיזם חדש משותף לחברות המציעות חבילות קולינאריות מודולאריות לתאילנד הכוללות טיסות, שהיה במלונות בפוקט או קופיפי (או משולב), קורס בישול תאילנדי וארוחת ערב במסעדה מובחרת בפוקט. בשנת 2016 ביקרו 161,000 ישראלים בתאילנד. עלות חבילה: החל מ-1060$

יד ביד איסתא ואל על: מימין: ניצה מרפלד יד ביד איסתא ואל על: מימין: ניצה מרפלד
חברת איסתא הציגה היום (חמישי), יחד עם חברת אל על, בבית שגרירת תאילנד בישראל, בהרצליה, מיזם חדש: חבילות קולינאריות ייחודיות לתאילנד עבור התייר הישראלי. האירוע נערך במעמד שגרירת תאילנד בישראל, פנפרפה וונגקוביט אשר אירחה במעונה את בכירי שתי החברות ונוספים, לארוחה תאילנדית מסורתית. אורחי הכבוד באירוע היו בין היתר, אחישי גל מנכ"ל קבוצת איסתא, רונן קרסו סמנכ"ל השיווק, נועם רון מנהל השיווק, ניצה מרפלד סמנכ"ל מסחר באיסתא, גילה קדיש סמנכ"ל מכירות, ירום ודיש מנהל סניף ישראל של אל על, עינת ינאי ראש אגף השיווק באל על היוצאת, מירי פיזיצקי ראש אגף השיווק החדשה שתחליף את ינאי,  צדוק משיח מנכ"ל המרכז למטייל, דב קלמן נציג לשכת התיירות התאילנדית בישראל ונוספים. נועם רון, מנהל השיווק של איסתא, סיפר לנוכחים כי "התוכן הופך להיות המלך" בכל מה שקשור לדפוסי ההתנהגות של תיירים בכל העולם. לדבריו, הקהל הישראלי מחפש ריגושים ועניין ועקב כך נוצרה תרבות שלמה של טיולי קונספט המשלבים תכנים, החל מטיולי אופנים, אדריכלןת, אירועי ספורט וכעת גם קןלינאריה. רון הוסיף כי הטרנד הקולינארי המקבל תנופה באמצעי המדיה למינהם, החל מתוכניות הריאלטי של בישול בטלויזיה דרך בלוגים, אתרי אינטרנט ייעודיים והרשת החברתית, כל אלו הביאו את את איסתא לחבור לאל על למיזם החדש. במסגרת האירוע הוצג שיתוף הפעולה בין שתי החברות וכן גם את תוכן החבילות אשר כוללות טיסות ישירות של אל על לבנגקוק, טיסות המשך לפוקט (עם תאי איירווייס, או בנגקוק איירווייס), 6 לילות במלונות לבחירה בפוקט או בקו פיפי, קורס בישול תאילנדי וארוחה תאילנדית מסורתית בת 4 מנות במסעדה מובחרת בפוקט. רון הדגיש את העובדה שהחבילות הינן מודולאריות וניתן להאריך את השהיה או להוסיף יעדים נוספים.   מימין: צדוק משיח, אחישי גל, שגרירת תאילנד, ניצה מרפלד, נעם רון ודב קלמן. צילום ליאת מנדל באיסתא ציינו כי קורס הבישול הייחודי שיתקיים בבית ספר לבישול, יכלול איסוף מהמלון וביקור בשוק מקומי בתאילנד בו ירכשו יחדיו עם השף המקומי את המוצרים אותם יבשלו המשתתפים אחרי כן. המחיר לחבילות יחל מ-1080 דולר לאדם בחדר זוגי. אורחי האירוע זכו לקבל טעימה מן הארוחות שהוכנו על ידי השף של שגרירות תאילנד בישראל, פאיטון באטפו אשר בעברו שימש כשף של אחת המסעדות המובחרות בבנגקוק. באירוע נמסרו על ידי דב קלמן, מנכ"ל לשכת התיירות של תאילנד, מספר נתונים מעניינים בכל הנוגע לתיירות הישראלית לתאילנד: · בשנת 2016 נרשמה עליה של 16% ביציאת ישראלים לתאילנד. סך הכל 161 אלף איש. · לפי לשכת התיירות התאילנדית מדובר בעליה המשמעותית ביותר מבין מדינות העולם (ביחס בין מספר היוצאים לבין מספר התושבים – 1.7% מהאוכלוסייה) · 1 מתוך 50 ישראלים טס לתאילנד- זמן השהיה הממוצע הינו 17 יום. · התיירים טסים לתאילנד לאורך כל השנה. · שנת 2017 מסמנת גם היא עלייה משמעותית בתיירות הנכנסת לתאלנד, בין החודשים ינואר – אפריל יש עלייה של 18% לעומת שנה קודמת. · 65% מהיוצאים הם תיירים חוזרים שביקרו בעבר ביעד. · בניגוד לעבר, כיום יש מספר שווה של גברים ונשים שיוצאים לטייל במדינה (בעבר היה רוב גברי). · יש מגמה של שינוי בדפוס התיירים הישראלים שיוצאים לתאילנד – ישנה עלייה ביציאת משפחות ואין מדובר עוד ביעד לתרמילאים בלבד. · הישראלי הממוצע מוציא כ-84 אלף בהאט שזה שווה ערך ל-8400 שקלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: