אא

מינויים ברשת פתאל

רשת המלונות הודיעה על שורה של מינויים חדשים במלונות הרשת ברחבי הארץ

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות פתאל עורכת סבב מנויים במלונות החברה השונים ברחבי הארץ. אופירה אדג'ג' מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של אזור תל אביב ומנהלת משאבי אנוש של מלון לאונרדו ביץ' תל אביב. בתפקידה האחרון כיהנה אדג'ג' כמנהלת משאבי אנוש של מלון קראון פלאזה ים המלח. קרין שגב מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של מלון לאונרדו ארט תל אביב. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת משאבי אנוש של מלון לאונרדו ביץ' תל אביב. תמר שרון מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הקבלה של מלון NYX תל אביב. בתפקידה האחרון ניהלה את מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו אשקלון. דניאל עמר מונה לתפקיד מנהל מחלקת הקבלה של מלון הרודס תל אביב. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל קבלה תפעולי של ארמונות הרודס אילת. גולן פרידמן מונה לתפקיד מנהל מחלקת האחזקה של מלון לאונרדו סוויט בת ים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקת האחזקה של מלון לאונרדו בוטיק תל אביב. יומטוב אשר מונה לתפקיד מנהל מחלקת האחזקה של מלון לאונרדו בוטיק תל אביב. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקת האחזקה של מלון NYX הרצליה. אשר נמנה על בוגרי עתודת האחזקה של החברה. חוסין מריסאת מונה לתפקיד מנהל מחלקת מזון ומשקאות של מלון לאונרדו פלאזה טבריה. ב-22 השנים האחרונות ניהל את מחלקת הקבלה של המלון. מריסאת נמנה על משתתפי עתודת מנכ"ל החברה. רמי דן מונה לתפקיד מנהל מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו פלאזה טבריה. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל קשרי אורחים של המלון. רמי נמנה על חברי תכנית יוצרים עתיד של החברה. אבנר מלכה מונה לתפקיד מנהל קשרי אורחים של מלון לאונרדו פלאזה טבריה. מלכה כיהן כמנהל קשרי אורחים של המלון עד לשנת 2017 וכעת שב לתפקידו לאחר שנה שבה כיהן כמנהל מלון אוליב צפת. שוכרי אמארה מונה לתפקיד סמנכ"ל מלון לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקת מזון ומשקאות של מלון לאונרדו פלאזה טבריה. אמארה נמנה על בוגרי עתודת מנכ"ל החברה. מוטי שאשא מונה לתפקיד מנהל מחלקת מזון ומשקאות של מלון NYX הרצליה. בתפקידו האחרון כיהן שאשא כסגן מנהל מחלקת מזון ומשקאות של מלון דן אכדיה הרצליה. קרן משה מונתה לתפקיד קצינת בטחון ראשית של מלון לאונרדו פלאזה ירושלים. בתפקידה האחרון כיהנה כקצינת בטחון ראשית של מלון יערים ומלון גורדוניה, מעלה החמישה. אייני מלצ'רסקי מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש ולשכת מנכ"ל של מלון לאונרדו אשקלון. בתפקידה האחרון כיהנה בתפקיד אם בית מרכזת באקדמיה למצוינות בספורט, מכון וינגייט.

דיאנה רז מונתה לתפקיד מנהלת קשרי אורחים של מלון לאונרדו אשקלון. בתפקידה האחרון כיהנה כפקידת קבלה של מלון הרלינגטון אשקלון.

נינה גיוס מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו אשקלון. בין תפקידיה כיהנה כפקידת קבלה במלון הולידיי אין אשקלון, מתאמת קבוצות וסגנית מנהל מחלקת הקבלה של מלון הולידיי אין אשקלון. אורן ורסולקר מונה לתפקיד שף ראשי של מלון לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול. בתפקידו האחרון כיהן כסו שף מלון הרודס ים המלח. ספיר לוי גרסיה מונתה לתפקיד מנהלת קשרי אורחים של מלון לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול. בתפקידה האחרון כמנהלת חנות "אלוף הספורט" בערד. צחי זיתון מונה לתפקיד מנהל קשרי אורחים ותאום קבוצות של מלון לאונרדו פריוויליג' אילת הכל כלול. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מוקד שרות של ארמונות הרודס אילת. רביב סקופ מונה לתפקיד מנהל מחלקת אשראי של אזור מלונות אילת. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקות הקבלה והביטחון במלון פרימה מיוזיק אילת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמנהלים בתנועהרשת מלונות פתאל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: