אא

לילך בן ארצי לוי מונתה לסמנכ״לית השיווק והדיגיטל של מועדון הנוסע המתמיד של אל על

מינוי בכיר ראשון מאז נחתמה עסקת אל על-הפניקס: לילך בן ארצי לוי, 46, מונתה לסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של מועדון הנוסע המתמיד של אל על וכרטיס פליי קארד. מנכ"ל המועדון: "תחום השיווק הוא אחד המשמעותיים והמרכזיים בארגון"

צילום: 123rf צילום: 123rf

לילך בן ארצי לוי מונתה לסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של מועדון הנוסע המתמיד של אל על וכרטיס פליי קארד.

זהו מינוי בכיר ראשון מאז נחתמה עסקת אל על-הפניקס. נזכיר כי במסגרת העסקה העמידה הפניקס הלוואה בהיקף של 130 מיליון דולר בריבית ממוצעת של 6%, כאשר העסקה משקפת למועדון החברים של אל על שווי של 500 מיליון דולר. ל-הפניקס הוקצתה אפשרות לרכישת 25% ממניות חברת המועדון לפי שווי של כ-340 מיליון דולר, במטרה לעודד את כניסתה כשותפה אסטרטגית במועדון ולהוביל לגיוון הצעות הערך בתחומי התיירות והתעופה הניתנים לחברים בו, לצד חיזוק האיתנות הפיננסית של החברה.

בן ארצי לוי בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום השיווק הדיגיטלי. בתפקידה האחרון ניהלה את מחלקת הדיגיטל של קופת החולים מכבי שירותי בריאות, במסגרתו הובילה את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של הארגון, שכלל פיתוח אפליקציה חדשה והטמעת שירות דיגיטלי בשגרה ובחירום. בן ארצי לוי, 46, תושבת רמת גן, נשואה ואם לשניים, החלה את דרכה בעולם השיווק ב-012 קווי זהב ולאחר מכן, מילאה תפקידים שונים בבזק בינלאומי, סלקום, חברת הביטוח מגדל ועוד.

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה כיום יותר מ-2 מיליון חברים בישראל ובעולם, מתוכם כ-350 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד המשמש ככרטיס מרכזי בשימוש יומיומי. רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-פליי קארד: "תחום השיווק הוא אחד המשמעותיים והמרכזיים בארגון. הידע והניסיון שלילך מביאה עמה לתפקיד יעצימו את נוכחותנו ויאפשרו לנו להמשיך להיות מועדון ההטבות המוביל ביותר. כרטיס האשראי פליי קארד הפך למועדון הצרכנות החכם והמשתלם ביותר בישראל, שמציע ערך מוסף גבוה ללקוחותיו ויוצר עבורם הזדמנויות מימוש והטבות נחשקות בכל עונות השנה".

בן ארצי לוי: "עולם מועדוני הלקוחות ובפרט הנוסע המתמיד הכולל את פליי קארד, הוא מרתק. העשייה המדהימה של המועדון מסמלת עבורי את המהות של עולם השיווק שאני כל כך אוהבת: לשים את הלקוחות במרכז, להבין את הצרכנים והתשוקות שלהם ובכך להביא את המוצרים הנכונים עבור קהל הלקוחות שלנו".

 לילך בן ארצי לוי, . צילום עופר חג'יוב לילך בן ארצי לוי, . צילום עופר חג'יוב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמועדון הנוסע המתמיד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: