אא

מי ומה באירוע רויאל קריביאן שהתקיים בהילטון ת"א?

חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, אירחה ביום ראשון האחרון את צמרת חברת השייט וכ-200 סוכני נסיעות באירוע השקה שקיימה במלון הילטון ת"א לרגל הפיכת נמל חיפה לנמל בית

צילום: סנורמה צילום: סנורמה
חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, ערכה ביום ראשון האחרון אירוע השקה לקראת הפיכת נמל חיפה לנמל הבית של רויאל קאריביאן.
סנורמה אירחה צמרת מכובדת של חברת השייט בראשות סגן הנשיא העולמי, שון טרייסי, סגן נשיא אירופה, בן בולדווין ומנהל מכירות אירופה, ג'יאני רוטונדו.   באירוע, שהתקיים באולם הנשפים במלון הילטון תל אביב, השתתפו מעל 220 סוכני נסיעות ומנהלים מהענף. בין המשתתפים: גדי טפר, מנכ״ל ארקיע; עידית פדן, מנכ״לית חברת אופקים; יורם מוטאי, מנכ״ל ובעלים של חברת קשרי תעופה; טלי נוי, סמנכ״לית מכירות ושיווק בחברת איסתא; יהושוע וידהורן, מנכ״ל גולדן טורס; עמי צוקר, מנכ״ל אוטו יורופ; אורי ואודי שנבל, מחברת סנורמה ונוספים.
שון טרייסי סגן נשיא בכיר ובן בולדווין סגן נשיא אירופה ברויאל קאריביאן. צילום: סנורמה  טלי נוי - איסתא, טל בק סנורמה. צילום: סנורמה
בדברים שנשא סגן נשיא אירופה, הוא חלק כבוד לאורי שנבל על 30 שנות הצלחה עם רויאל קאריביאן בישראל ועל תרומתו על הפיכת ישראל לאחד השווקים המובילים מחוץ לארה"ב ובריטניה.
רויאל קריביאן תחל להפליג מנמל חיפה מאוגוסט עד אוקטובר השנה ב-17 הפלגות של 3-8 לילות. האנייה תבצע מסלולי הפלגות לאיי יוון וקפריסין ותציע מגוון שירותים של אוכל כשר בשילוב עם בידור, שירות ואטרקציות. קריביאן כבר הודיעה שגם בשנים 2023 ו-2024 יבצעו אניות החברה הפלגות קבועות מנמל חיפה ואף רמזו כי סביר מאוד שהאנייה המבצעת את ההפלגות מנמל חיפה תשודרג בצורה משמעותית בשנים הבאות.
הבוקר (א') פרסמנו כאן ראיון עם מייקל אינגליש, מנהל פיתוח עסקי של סלבריטי קרוזס מקבוצת רויאל קריביאן. הקליקו לקריאת הראיון.
אורי שנבל וגדי טפר. צילום: סנורמה יהושוע וידהורן (גולדן טורס) וג׳יאני רוטונדו רויאל קאריביאן. צילום: סנורמה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםסוכני נסיעותמבזקיםסנורמהרויאל קאריבין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: