אא

נערכת ליום שאחרי: מכירות אל על צמחו בכ-4% באמצעות האינטרנט

זאת לעומת הרבעון המקביל בשנת 2019. בדיווח לבורסה מציינת אל על כי חזרה להשקיע בפיתוח פלטפורמות הדיגיטל בתחום המכירות והשירות ללקוחות

מטוס אל על. צילום: עידו וכטל מטוס אל על. צילום: עידו וכטל
חברת אל על שסיימה את חצי השנה הראשונה של 2021 בהפסד של כ-167 מיליון דולר ואת הרבעון השני של 2021 עם הפסד של 81 מיליון דולר, נערכת ליום שאחרי משבר הקורונה. על פי הדיווח של החברה, במהלך הרבעון השני של 2021 עלו המכירות באמצעות אתר האינטרנט של החברה בכ-4% לעומת הרבעון המקביל ב-2019. עוד מציינת אל על כי במהלך הרבעון השני, חזרה החברה להשקיע בפיתוח פלטפורמות הדיגיטל בתחום המכירות והשירות ללקוחות וכן, קידמה מכירות באמצעות מבצעים והשקת יעדים חדשים בהתאם לקצב התפתחות הנוסעים. יחד עם זאת, החברה אף מוסיפה כי לאור ההתפתחויות החדשות וההאטה בביקושים בשל התפרצות זן הדלתא, החברה פועלת לצמצום הפעילויות והפיתוחים הנ"ל. אל על מציינת עוד כי בחודש יוני החולף חתמה על הארכת הסכם הפצה מול טרוולפורט עד לסוף שנת 2021.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: