אא

מלון דן ת"א מציע לישראלים חבילת נופש אורבנית. כמה זה עולה?

מה דעתכם על סיטי ברייק בתל אביב? מלון דן ת"א יוצא עם חבילה אורבנית חדשה הכוללת, לצד הלינה במלון, גם סיור טעימות בשוק הכרמל, סיור גרפיטי ברחבי העיר ועוד. כמה עולה חבילה אורבנית באמצ"ש ובסופ"ש?

מלון דן תל אביב. צילום: אורי אקרמן מלון דן תל אביב. צילום: אורי אקרמן
עם שיעורי תפוסה נמוכים של כ-10% בממוצע בתקופה זו במלונות תל אביב, בתי המלון בעיר מנסים למשוך אליהם את התיירים הישראלים. כל מלון בדרכו שלו.  מלון דן תל אביב הכריז היום (א') על חבילת נופש אורבנית חדשה באמצע שבוע ובסוף שבוע במהלך חודש אוגוסט. החבילה כוללת סיורי טעימות ואמנות רחוב וכן שוברי הנחה למגוון מסעדות בעיר כדלקמן: קוקטיילים על רקע השקיעה – סדנה להכנת קוקטיילים ושייקים בריאותיים. לצאת מהקופסה – סיור מודרך סביב אומנות רחוב וגרפיטי מחתרתי ברחבי תל אביב. שוק הכרמל – סיור טעימות עם מומחה הקולינריה דוד קישקה בין דוכני השוק. על הצלחת – אורחי המלון ייהנו משובר הנחה של 15% במגוון מסעדות בעיר במהלך שהותם בדן תל אביב. בנוסף, אורחי המלון יקבלו ערכת ים.
דן תל אביבדן תל אביב
חופשה אורבנית במלון דן תל אביב. צילום: אורי אקרמן כמה זה עולה? חבילת אמצע שבוע: 2 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר - החל מ-2,500 שקל לחברי e-Dan. מתי: 9-11, 18-20 ו-23-25 באוגוסט. חבילת סוף שבוע: 2 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר ובימי שישי על בסיס חצי פנסיון – החל מ-3,000 שקל לחברי e-Dan. מתי: 20-22 באוגוסט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםנופשים בישראלמלון דן תל אביב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: