אא

מלון Brown seaside הופך למלון פופ-אפ לטינאייג'רים. כמה עולה לילה?

מפגשים עם כוכבי טיק טוק ויוטיוברים, חדרי גיימינג וספורט אתגרי. מלון Brown seaside של רשת מלונות בראון הוטלס בת"א הופך בחודשי הקיץ למלון פופ אפ הפונה לבני נוער. כמה עולה לילה ומה מציע המלון להורים?

מלון בראון סיסייד. צילום: מקס קובלסקי מלון בראון סיסייד. צילום: מקס קובלסקי
קבוצת מלונות הבוטיק בראון הוטלס משיקה בימים אלו את מלון BROWN SEASIDE (לשעבר אולימפיה) בתל אביב בקונספט של פופ אפ לחודשי הקיץ תחת השם OMG!HOTEL. המלון פונה לבני נוער ומציע להם חופשה עם עולמות תוכן שלהם. בחדרים ייעודיים ובמסדרונות המלון מחכים לילדים/בני נוער:
    • 2 חדרי טיק טוק עם מגוון גאדג'טים ייעודיים (חצובות, רינגים, כיסי קיר לסמארטפון), תאורה וכל מה שדרוש ליצירת סרטונים ותכנים לרשתות החברתיות. בחדרים אלו יתקיימו מפגשים עם כוכבי טיק טוק ויוטיוברים מובילים בשיתוף עם סוכנות המשפיענים LIVE.
    • פינות סלפי מעוצבות ברחבי המלון.
    • 2 חדרי גיימינג בשיתוף עם נינטנדו ישראל: 1. חדר עם קונסולות משחק - נינטנדו SWITCH ועליה משחקי: פורטנייט, סופר מריו, מורטל קומבאט, פיפ"א 2020 ועוד; 2. נינטנדו MOVE – חדר עם קונסולות אקטיביות עם פעילויות כמו ג'אסט דאנס, רינג פיט ועוד.
    • חדר יצירה ואמנות.
חצר המלון הופכת למתחם ספורט אתגרי ואמנות רחוב ובה:
  • 2 מתקני נינג'ה קיוב בשיתוף נינג'ה ישראל והזכיין "קשת".
  • מתחם גרפיטי עם סדנאות אמן.
מול המלון, בחוף גורדון, אורחי המלון יכולים לקחת שיעורי גלישת גלים וסאפ ופעילויות ספורט ימי נוספות בשיתוף פעולה עם מועדון הגלישה "גלים". בגזרת האוכל, ארוחות בוקר ניתן לאכול ברשת בתי הקפה "ארקפה". בנוסף יפעל במלון פופ-אפ "פסגת השוקולד של מקס ברנר". ומה מציע מלון BROWN SEASIDE להורים בזמן שהטינאייג'רים שלהם עסוקים בשלהם? רופטופ, מתחם צ׳יל אאוט מעוצב עם ג'קוזי, מיטות שיזוף, נוף לים ומגוון טיפולי ספא. במלון 60 חדרים (חדרי קלאסיק שגודלם 19 מ"ר, חדרי דה-לקס, חדרי טראס עם מרפסות וחדרי גארדן בקומת הגינה עם מרפסת עם אמבט זרמים). כמה עולה לילה? החל מ-700 שקל. ילד ראשון חינם בחדר עם הורים. אין חנייה במלון. ניתן לחנות בחניון סמוך בעלות של 80 שקל ליום (על בסיס זמינות). להזמנות באתר המלון לחץ כאן.
בראוןבראון
מלון בראון סיסייד. צילום: מקס קובלסקי    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות בראוןנופשים בישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: