אא

מלונות בראון: זינוק של 50% בתיירות הנכנסת. 6 מלונות חוזרים לפעילות רגילה

אחרי שנתיים שפעלו כמלונות המשכירים חדרים על בסיס חודשי לטווח בינוני וארוך, רשת בראון מחזירה אותם לפעילות מלונאית רגילה. בעלים משותף קבוצת מלונות בראון: "אחרי שנתיים של שמיים סגורים, ישראל חוזרת במהירות להיות יעד נחשק לתיירות נכנסת"

מלון תיאודור של רשת מלונות בראון.  צילום: אסף פינצ'וק מלון תיאודור של רשת מלונות בראון. צילום: אסף פינצ'וק

קבוצת מלונות בראון הודיעה על חזרתם של 6 מלונות בתל אביב לפעילות מלונאית רגילה. זאת, אחרי שנתיים שפעלו כמלונות המשכירים חדרים על בסיס חודשי לטווח בינוני וארוך תחת המותג BROWN LIVING.

ההחלטה להחזיר את המלונות לפעילות רגילה נובעת מעלייה דרמטית בתיירות הנכנסת המגיעה למלונות מאז פתיחת השמיים. בחודש מארס האחרון היוו התיירים מחו"ל 30% מאורחי מלונות בראון  בתל אביב ובירושלים. בחודש הנוכחי, אפריל, המספר זינק לכ-50% וצפוי לעלות עוד עד סוף החודש.

בראון TLV, מלון הבוטיק הראשון והאייקוני של הקבוצה בפאתי נווה צדק, שהיה גם הראשון להפוך למלון ליבינג ביולי 2020, חזר לפעילות מלונאית רגילה בסוף השבוע האחרון ובעקבותיו, יחזרו במהלך החודשיים הקרובים גם המלונות טאונהאוסדייב גורדון, תיאודור (מלון חדש בהרצל 10 שנפתח בקורונה כמלון ליבינג), מלון הפודים WOM אלנבי ודייב לוינסקי. עם חזרתם של מלונות אלה לפעילות מלונאית שוטפת עולה מספר החדרים של הקולקציה בתל אביב לכ-1,500 חדרים.

רשת בראון, שזיהתה את צרכי השוק בשיאה של מגפת הקורונה לקונספט מלונות ליבינג כבר בתום הסגר הראשון, תמשיך להפעיל במודל זה את מלון דייב דאונטאון ביד חרוצים ואת מלון הדירות טאונהאוס רזידנס ברחוב יבנה בתל אביב.

ל-6 המלונות האלה, מצטרפים כעת שני המלונות באילת, בראון אילת (לשעבר ויסטה) ופאלמס (שיחליף שמו בקרוב ללייטהאוס אילת), שיתנו מענה בעיקר לקהל מקומי, אך בד בבד גם לתיירים המבקשים לנפוש במלונות בוטיק בעיר הנופש הדרומית.

ליאון אביגד, מייסד, ובעלים משותף של קבוצת מלונות בראון: "אחרי שנתיים של שמיים סגורים, ישראל חוזרת במהירות להיות יעד נחשק לתיירות נכנסת. אחרי שלמדנו לדבר עברית, שוב נשמע במלונות בליל של שפות מכל רחבי העולם, וזה מרחיב את הלב. הוכחנו בקורונה שחוסננו בגמישותנו. היינו בין הראשונים לזהות את הצורך במגורים זמניים ולהשיק את קונספט ה-Living, אבל התשוקה לאירוח אמיתי לא כבתה ולהפך, רק גדלה והתחזקה. אנחנו משקיעים רבות בשיפוץ וחידוש המלונות לקראת הפתיחות המחודשות, וההתרגשות בשיאה".

https://www.youtube.com/watch?v=NKh2zD5zg4g&t=10s

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות בראוןליאון אביגד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: