אא

מנהל המח' הבינלאומית במשרד הבריאות: "נתקלנו בזיופים ולא סומכים על מתחסנים ומחלימים מחו"ל"

ד"ר אשר שלמון בוועדת הכלכלה של הכנסת: "כרגע אי אפשר להסתמך על אישורי החלמה מחו"ל כל עוד מערכת משרד הבריאות לא מסונכרנת עם משרדי בריאות בעולם ולכן מחלימים ומחוסנים מחו"ל לא יהיו פטורים מבידוד כל עוד לא יעשו בדיקה סרולגית"

ד"ר אשר שלמון,  מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות. צילום: צילום מסך מדיון ועדת הקורונה בכנסת ד"ר אשר שלמון, מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות. צילום: צילום מסך מדיון ועדת הקורונה בכנסת
בעקבות החלטת קבינט הקורונה מאתמול (א') לאפשר ל-2,000 נוסעים להיכנס לישראל מיד יום, אמר היום (ב') ד"ר אשר שלמון, מנהל המחלקה הבינלאומית במשרד הבריאות, "אין יכולת לנהל אירוע כל כך גדול עם כל כך הרבה בתי מלון וטיפול במבודדים. זה בלתי אפשרי. אנחנו סבורים שזה צריך להישאר על כניסת 600 איש. גם ב600 איש, אנחנו מאוד מתקשים לנהל את האירוע. ההתנהלות היא בלתי אפשרית". ד"ר שלמון אמר את הדברים בדיון שקיימה וועדת הכלכלה של הכנסת בראשות ח"כ יעקב מרגי, בנושא אישור התקנות המחייבות גם מחלימים ומחוסנים המבקשים להיכנס לארץ להציג בדיקת קורונה שלילית. עוד אמר ד"ר שלמון, כרגע אי אפשר להסתמך על אישורי החלמה מחו"ל כל עוד מערכת משרד הבריאות לא מסונכרנת עם משרדי בריאות בעולם, ולכן מחלימים ומחוסנים מחו"ל לא יהיו פטורים מבידוד כל עוד לא יעשו בדיקה סרולגית. עוד לדבריו, ביצוע בדיקות סרולגיות בנתב"ג נתקל בקושי מצד רשות שדות התעופה. "אנחנו מקווים שיהיה ניתן לעשות בדיקה סרולגית מדם האצבע וזה יהיה יותר קל לבצע גם בנתב"ג", אמר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםועדת הכלכלהמשרד הבריאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: