אא

מנכ"לית חדשה לחברת פלייאיסט: סער פוקס

סער פוקס מונתה לתפקיד בעקבות רכישת פעילות חברת התיירות YPM שבבעלותה על ידי פלייאיסט. המנכ"ל היוצא, יריב פישר, לעובדי החברה: "זהו לא מכתב פרידה, אבל אני חש שזהו עידן חדש בפלייאיסט"

מימין: יריב פישר, סער פוקס ואיתי לוי. צילום: באדיבות פלייאיסט מימין: יריב פישר, סער פוקס ואיתי לוי. צילום: באדיבות פלייאיסט
חברת התיירות "פלייאיסט" רכשה את פעילות חברת התיירות הוותיקה YPM שבבעלות סער פוקס. במסגרת הסכם הרכישה, פוקס תכהן כמנכ"לית בפועל של "פלייאיסט". סער משמשת כיום כיו"רית דירקטוריון פלאנטו וסגנית יו"ר ועד התאחדות סוכני הנסיעות. לסער ניסיון רב שנים בענף התיירות, הן בקמעונאות והן בסיטונאות. "אני שמחה על האמון הרב שהשותפים והדירקטוריון נתן בי. יש לנו חזון משותף ובעזרת הצוות היוצא דופן של כלל הקבוצה, אין לי ספק שנצליח בדרך החדשה", מסרה סער פוקס. איתי לוי, יו"ר קבוצת אופקים FCM ושותף ב"פלייאיסט": "אני שמח מאוד על השלמת עוד שלב אסטרטגי שיגדיל את פעילות הקבוצה. סער בעלת ניסיון וידע מקצועי רב ואני בטוח שתדע להוביל את הקבוצה קדימה". יריב פישר, המנכ"ל היוצא ויו"ר החברה, לעובדי החברה: "קבוצת פלייאיסט ממשיכה להתפתח ולגדול ואני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לצרף אלינו את YPAYMORE - חברת תיירות מעולה שבראשה עומדת סער פוקס, מנהיגה אמיתית. במסגרת שיתוף הפעולה, סער לקחה על עצמה את המשימה להנהיג את פלייאיסט לקראת השלב הבא והמאתגר ולהכין את הקבוצה ליום שאחרי הקורונה, כדי להפוך אותנו לקבוצה הטובה ביותר בענף התיירות. אני רוצה לאחל לסער הצלחה בתפקידה החדש והמאתגר כמנכ"לית של פלייאיסט, זהו לא מכתב פרידה, אבל אני חש שזהו עידן חדש בפלייאיסט. אחרי למעלה מ-20 שנה כמנכ"ל פלייאיסט, אני אמשיך מעתה להתמקד ביזמות ובפיתוח אסטרטגי של החברה כיו"ר הקבוצה, לצידו של איתי לוי, השותף שלי מזה כמעט עשור וזה שמאפשר לכל החלומות שלנו להתגשם". "פלייאיסט", מקבוצת אופקים FCM, פועלת בשוק התיירות בישראל ליעדים במזרח הרחוק, משווקת ומייצגת בלעדית את "קטאר איירוויז" בישראל ואת רשת הריזורטים במלדיביים SUN TRAVEL. "פלייאיסט" בעלת רשת ההוסטלים Zula ומפעילה סניפים מקומיים המספקים שירותי תיירות במזרח הרחוק. לאחרונה נכנסה הקבוצה לתחום הקרגו וחתמה על הסכם לשיווק בלעדי בישראל של חברת הטיסות הפרטיות ExecuJet.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםמנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: