אא

מנכ"ל אל על לעובדי החברה: ״נצא מהקורונה כחברה אחרת, יעילה, רעבה ויצירתית יותר״

אביגל שורק באגרת מיוחדת לרגל יום הזיכרון וערב יום העצמאות: "נהפוך כל אבן כדי לנצח בתחרות, נאיץ את תכנית ההחזרים ללקוחות ונלווה זאת בדיוור ישיר לכל לקוח"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
אביגל שורק, מנכ"ל אל על, שלח אגרת מיוחדת לעובדי החברה לרגל יום הזיכרון וערב יום העצמאות. שורק כתב לעובדי החברה בין השאר: "כולנו מזדהים עם המשפחות השכולות ומחבקים אותן בחום אל ליבנו ואומרים להם - אתם לא לבד. אנו עובדי אל על גאים על כך שאל על קמה ביחד עם המדינה ולצד היותה חברה מסחרית, אל על היא המוביל הלאומי, סיפורה של אל על שזור בתולדות המדינה, היינו שם במבצעי העלייה ההמוניים, במערכות ישראל, ברגעי שיא וברגעי משבר". שורק הוסיף: "אני רוצה לנצל את המכתב הזה כדי לעדכן אתכם בעשייה ובאתגרים שיביאו אותנו לעצמאות". כמו כן, כתב שורק גם על 210 מיליון דולר שהמדינה תעביר לחברה והוסיף על כך כי: "החלק הקשה והכואב ביותר הוא ההפרדות מאנשים, אך הוא הכרחי על מנת להבטיח פרנסה לאלפי משפחות".
מנכ"ל אל עלמנכ"ל אל על
אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום מסך מסרטון אל על לגבי פתיחת השמיים כתב שורק: "אנו חווים מגבלות על טיסות כאשר רק מספר מוגבל של אנשים יכולים לטוס מנתב"ג כל יום, זאת בפועל יוצא מהחובה לשמור על מגבלת ריחוק חברתי של 2 מטר. אנו פועלים להסרת החסם באמצעות בדיקות במטוסים, הפיכת נתב"ג ל"אי ירוק" ועדיין הפתרון הממשי שיאפשר חזרה מאסיבית יותר לפעילות, כרוך באישור הכנסת תיירים מחוסנים ארצה ומציאת פתרון לילדים (ללא בידוד)". עוד ציין במכתב כי החברה טסה כיום לכ-22 יעדים ופועלת כדי להגדיל את התדירויות ולפתוח יעדים נוספים. לגבי לקוחות החברה, כתב שורק: "בשבוע הבא נשלים את הכשרת האנשים במוקד ונפתח מחדש את המענה הטלפוני, במקביל נאיץ את תכנית ההחזרים ללקוחות ונלווה זאת בדיור ישיר לכל לקוחי. ברצוננו להשלים את המבצע בטווח של שבועות". שורק הוסיף לגבי עתיד החברה: "אנשי אל על, נכנסנו כחברה ל"מנהרת הקורונה" ונצא ממנה כחברה אחרת, יעילה, רעבה ויצירתית יותר. נהפוך כל אבן כדי לנצח בתחרות. אני מבקש להודות לכם על העשייה הרבה והמאמץ בכל שעות היממה. דרך רבה לפנינו ובסיומה נהייה חברה חזקה וטובה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמנכ"ל אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: