אא

מנכ"ל יאט"א למנכ"לית משרד התחבורה: "רמת השירות לחברות התעופה בנתב"ג אינה משביעת רצון"

זוסמן פנה לפרנק על רקע תלונות חברות התעופה: "הן נאלצות להתמודד עם קשיים תפעוליים נרחבים ולא פשוטים כתוצאה מכך"

תורי ענק בנתב"ג. צילום: מערכת פספורטניוז תורי ענק בנתב"ג. צילום: מערכת פספורטניוז
על רקע העלאת התעריפים בנתב"ג ורמת השירות שיש טענות רבות כלפיה, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל שלח מכתב נוקב למיכל פרנק, מנכ"לית משרד התחבורה. זוסמן בין השאר כותב כי: "חרף העובדה כי ממשלות רבות ברחבי תבל בחרו לסייע ולתמוך בענף התעופה הבינלאומית, לצערנו הסיטואציה בישראל שונה. כך למשל, פנייה שהעברנו אליכם, מבעוד מועד, בנוגע לסיוע אפשרי לחברות התעופה בדמות הקפאה (ולו זמנית) של תעריפי האגרות והשירותים של רשות שדות התעופה בישראל לא זכתה לכל התייחסות ואלה הועלו בשנת 2022 בשיעור ממוצע של כ-10% ". עוד מוסיף וכותב זוסמן על רמת השירות בנתב"ג :" מאידך, חרף העלאת התעריפים הגורפת, על פי המידע המגיע אלינו מחברות התעופה החברות בארגון ( ולא אחת גם פורסם כבר בתקשורת ) עקב קשיים בהתמודדות עם היקף התנועה שכבר קיימת רמת השירותים הניתנת להן בנמל התעופה בן גוריון (בין אם מדובר בשירותים הניתנים לכלי הטיס ובין אם בכאלה הניתנים לצבור הנוסעים ) אינה משביעת רצון והן נאלצות להתמודד עם קשיים תפעוליים נרחבים ולא פשוטים כתוצאה מכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיאט"אמנכ"ל יאט"א ישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: