אא

מנכ"ל יאט"א לשרת התחבורה: "איסור מכירת כרטיסי טיסה לטיסות פעילות עלול לגרום להפסקת הטיסות לישראל"

קובי זוסמן, נציג ארגון חברות התעופה הבינלאומי בישראל, מזהיר את מירי רגב: "אותם נוסעים שרכשו כרטיס טיסה טרם המועד שנקבע - נוסעים יוצאים ונכנסים - יפגעו ויישארו ללא פתרון. ניתן למצוא פתרונות להמשך הטיסות"

צילום: 123rf צילום: 123rf
מנכ"ל יאט"א בישראל, קובי זוסמן, מזהיר את שרת התחבורה, מירי רגב, כי האיסור על מכירת כרטיסי טיסה לטיסות פעילות, עלול לגרום להפסקת הטיסות לישראל. כך כותב זוסמן לרגב, "מעבר לעובדה כי מועד הכרטוס בפועל כפי שנקבע (לטעם אלה שפנו אלינו באופן שרירותי) אינו מצביע בהכרח על מועד ביצוע ההזמנה שיכול להיות הרבה לפני כן, קטיעת שרשרת ההזמנות תביא בהכרח לירידה משמעותית בכמות הנוסעים שקרוב לוודאי (ומעבר לכל הקשיים הקיימים ממילא) יגרום להפסקת הפעלתן של הטיסות האזרחיות לישראל או ממנה".
מנכ"ל יאט"אמנכ"ל יאט"א
זוסמן (באמצע) בסיור שקיימה רש"ת לנציגי משרד הבריאות ותעשיית התעופה. צילום: ספיר פרץ-זילברמן עוד מזהיר זוסמן, "כתוצאה מכך, גם אותם נוסעים שרכשו את כרטיס הטיסה טרם המועד שנקבע (בין אם מדובר בכאלה שיוצאים לישראל או כאלה האמורים לשוב אליה) יפגעו ולמעשה יוותרו ללא פתרון". עוד לדבריו, "לטעמנו, ניתן למצוא פתרונות חליפיים מידתיים אחרים אשר מחד, יעמידו תנאים מינימאליים סבירים שיאפשרו את המשך הטיסות ומאידך, יאפשרו התמודדות עם נגיף הקורונה. מדיניות האיחוד האירופי היא רק דוגמה אחת לכך". לצד האמור, זוסמן הודה לשרת התחבורה על התערבותה במניעת הסגירה המוחלטת של השמיים לטיסות אזרחיות במסגרת הגבלות הסגר הנוכחי.
מירי רגב, שרת התחבורהמירי רגב, שרת התחבורה
מירי רגב במסיבת עיתונאים שכינסה באחרונה בנתב"ג. צילום מסך משידור מסיבת העיתונאים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםיאט"א

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: