אא

מנכ"ל ישראייר: "אין אבחנה בין יעדים ברמת סיכון גבוהה ליעדים ברמת סיכון נמוכה"

אחרי שרה"מ המליץ אתמול (ג') שלא לטוס לחו"ל אם לא חייבים, מנכ"ל ישראייר מגיב הבוקר (ד'): "התחושה היא של חזרה שנה וחצי לאחור. אין אכיפה על הבידוד. אין ניתור. אין דיגומים לאנשים השבים מחו"ל ממדינות ברמת סיכון גבוה"

צילום: תמר מצפי צילום: תמר מצפי
בעקבות ביקור שערך אתמול (שלישי) בנתב"ג ראש הממשלה, נפתלי בנט, שהמליץ לא לטוס לחו"ל, אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, מגיב. "היו צריכים לפעול אחרת בכול הטיפול הנעשה עם נתב"ג. המלצות ראש הממשלה נועדו לפעול ובזמן, במטרה למנוע התפרצויות של ואריינטים כאלה ואחרים. יחד עם זאת, התחושה היא של חזרה שנה וחצי לאחור", אומר סירקיס לפספורטניוז. עוד לדבריו, "אין אבחנה בין יעדים בעלי רמת סיכון גבוהה ליעדים בעלי רמת סיכון נמוכה". עוד תוקף מנכ"ל ישראייר, "אין אכיפה על הבידוד. אין אכיפה על ילדים החוזרים מחו"ל. אין ניתור. אין דיגומים לאנשים השבים מחו"ל ממדינות בעלות רמת סיכון גבוה. המצב דומה לאירוע שבו לא מפנים פצועים בתאונת דרכים ומתקבלת החלטה להפסיק לעשות שימוש ברכבים". עוד ממשיך ואומר סירקיס, "אנשים זקוקים לחופשה, אנשים זקוקים להתאוורר, אנשים זקוקים לצאת לחופשה במחירים שפויים. המהלך האחרון יעודד משפחות לחסן את ילדיהם מחד וצריך להגדיר מידית פתרונות סיוע וחבילות מותאמות לענפי התעופה והתיירות".
מנכ"ל ישראייר זועם על הכוונה להפוך את איחוד האמירויות לאדומהמנכ"ל ישראייר זועם על הכוונה להפוך את איחוד האמירויות לאדומה
"אין אכיפה". אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: