אא

מנכ"ל ישרוטל: "אם מותר לטוס ליוון אז להפוך גם את אילת לאי יווני - אילתוס"

בעקבות ההחלטה הדרמטית להטיל סגר של 3 שבועות החל מיום ו' הקרוב אומר ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל: "נזק של עשרות מיליוני שקלים. 4,950 עובדים שוב יצאו לחל"ת. מלונות בת"א, ירושלים וטבריה לא יפתחו עד אחרי פסח"

אילת. צילום: 123rf אילת. צילום: 123rf

בעקבות החלטת הממשלה אמש (א') להטיל סגר של 3 שבועות החל מיום ו' הקרוב במסגרתו גם בתי המלון יסגרו לחלוטין, המלונאים מקווים שברגע האחרון מקבלי ההחלטות יאפשרו לפחות לבתי המלון בעיר הנופש הדרומית אילת להמשיך לפעול.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, אמר אמש לפספורטניוז בעקבות ההודעה הדרמטית על סגר שיימשך עד ה-11 באוקטובר כי "במידה ונמל התעופה בן גוריון יישאר פתוח, מלונאי אילת מברכים ומשוכנעים שעם ישראל צריך חופש בחגים". עוד אמר, "אנו שמחים על האפשרות של הישראלים לטוס ליוון ויעדים אחרים במתווה של בדיקות קורונה בדרך אל היעד, המודל הזה בדיוק מתאים לאילת". רביב מסביר כי, "מי שירצה להגיע לאילת יעשה בדיקת קורונה ויוכל לעלות על טיסת ישראייר. בכניסה לעיר יוצבו מחסומים של עיריית אילת או ביקורת  גבולות/משטרה, יצטרך להציג בדיקת קורונה. הופכים את אילת לאזור נקי מקורונה ומאפשרים לעם ישראל להתארח באופן מידי. אנו מבקשים להשוות את התנאים, מי שירצה שיטוס לחו"ל ושלאילת יהיה אותו מודל. נהפוך את אילת לאי יוני, אילתוס".

על סגירת המלונות בפעם השנייה מאז התפרצות הנגיף אומר רביב, "זה נזק פסיכי. עשרות מיליוני שקלים. 4,950 עובדים שוב יצאו לחל"ת. יישארו רק עובדי תחזוקה והנהלת חשבונות. נשאיר אולי 100 עובדים".

על הפתיחה המחודשת של המלונות אחרי הסגר הקרוב, אומר רביב, "הפעם ייקח הרבה זמן. פותחים בתקופה אחרת. אחרי המשבר הקודם פתחנו בדיוק בשיא עונה, כעת זה יפתח בחודשי החורף. לאילת יש סיכוי ואולי ים המלח. אך המלונות בת"א, ירושלים וטבריה לא יפתחו עד פסח. אין לבתי המלון בת"א מה לפעול עד פסח או אם תהיה תיירות נכנסת", הסביר מנכ"ל ישרוטל.

נתב"גנתב"ג
לא ברור כיצד ימשיך לפעול בימי הסגר. נמל התעופה בן גוריון. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםנתב"גישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: